na inny temat – dziunia come back

Tak sobie myślę ( a myślę wbrew niektórym osądom;))) że przebywanie przez 3/4 dnia z tymi samymi osobami, może doprowadzić do:

a. rozpaczy

b. irytacji / wkurwienia

c. obłędu

Jak słucham i patrzę na co poniektóre osobniki zastanawiam się, gdzie one były jak rozum rozdawano, bo że ja się wierciłam i kręciłam w kolejce i przez to dostało mi się go mniej, to rozumiem :) Dzisiaj przychodzę sobie do pracy – nie ma prądu. 4 osoby siedzą i czekają. Na co? Na Godota chyba. Pytam: sprawdziłyście czy na liczniku ok? (bo przedpłatowy mamy) – NIE! (zdziwienie). Spojrzałam miotając iskry, poszłam sprawdzić – OK. Wracam pytam : a korki? OK? Spojrzenie (zdziwienie x2 ) : korki??? a gdzie są korki??? – myślę : a w dupie! Pokazuję jak krowom na granicy : TU! – I CO? mówię? wywaliło, tak??? – Zdziwienie x 3 : hmmm no nie wiem…. może. Uwielbiam słowo „może”. Ech. Pierdyknęłam dźwigienkę w górę. Objawienie! Prąd wrócił, pojawił się znikąd, hurrraaaaa!. Dziunia (ta która jeszcze pracuje) : O rany, co my byśmy bez ciebie zrobiły?? Ja: siedziałybyście w czarnej dupie choć czasem się zastanawiam czy już nie siedzicie…  Foch: ty to zawsze musisz przysrać. Ja: uspokój się, bo wyłączę spowrotem!!! :)

:D no przecież tylko sobie strzelić w stopę.

Na zdrowie! (kawka x 2)

17 uwag do wpisu “na inny temat – dziunia come back

  1. Szkoda, że u mnie takie akcje się nie dzieją. Same nudy:)
    Pozdrawiam:)

  2. Jest nadzieja, że dziunie zostaną kiedyś oświecone, niekoniecznie dzięki włączeniu przez Ciebie światła w pomieszczeniu ;))

  3. He he he , cudotwórczyni! Może Ty masz jeszcze jakieś inne moce, o których nie wiemy?! :)) Niech Moc będzie z Tobą! :)

  4. Ach, dziunie! Się stęskniłam! A ty, czarownico, potrafisz coś jeszcze zrobić oprócz jasności? Może ogień? Albo deszcz? :D

  5. Jednym słowem, czarownica z Eastwick z Ciebie :) Myślę, że rozum to wszystkim rozdawali, tylko niektórzy trzymają go w naftalinie, żeby mole nie zjadły :))

  6. To było lepsze nawet niż dowcipy o Żydach, jakimi raczą mnie współstudenci na Faceboooku! :D. Następnym razem wyłącz ten prąd i napisz, co było dalej :D.

  7. Trafiłam przypadkiem, ale wrócę, żeby dokończyć czytać… niestety oczy mi się zamykają już.

Skomentuj

