pierd dzisiejszej nocy ;))

czyżby wczorajsza debata na temat własnych czterech kątów, tudzież sponsora miała coś wspólnego ze snem w którym UWAGA …  golę sobie ciągle odrastające wąsy???? :D Mary z wąsami, super wow!

A może to oznacza, że sponsor którego  „szukałam” oczywiście w żartach będzie miał wąsy???

a może.. hmm… marzę o zmianie płci?? :D

a może cholera jeszcze coś innego?

czemu ja zawsze muszę pamiętać takie durne sny? a przyjemne zapominam po obudzeniu?  ech.. życie :D

8 uwag do wpisu “pierd dzisiejszej nocy ;))

  1. Noc taka. Ja z kolei śniłem jakiś film sensacyjny i z irytacją wyłączyłem nastawiony na 5.00 budzik, bo chciałem sobie dośnić parę niezłych akcji z sobą w roli głównej (i co to był za kolo co mi partnerował?). I znów dupa z rannej przejażdżki na rowerze :(

  2. :D co to sie wyprawia w tych łepetynach nie? :))) co za kolo to był to wiesz… może jakiś nieznajomy co ma ochotę cię poznać?? :D

  3. Stanowczo nie nieznajomy, tylko jakiś aktor kina akcji. Następnym razem położę kajecik przy łóżku i będę notował. A sen być może chciał mi wynagrodzić brak sił na obejrzenie „kopańca”, które planowałem na wczorajszy wieczór, ale jakoś tak położyłem się z „Magiem” w ręku i zgasłem :)

  4. o matko mam nadzieje ze to nie był Steven Segal bo dla mnie to byłby wyjatkowy koszmar. Nie znosze goscia :D

  5. mi się ostatnio śniła podróż przygoda, Indiana Jones rozumiesz. dzungla, rwące potoki, mosty linowe, ucieczka przed bandytami, zagadki, łamigłówki azteków, no kumasz klimat, a to wszystko, żeby kupić loda w makdonaldzie ;p

  6. OMG. myslalam ze po to aby jakiegos krolewicza spotkac na koncu ktory na koniu azteckim podjedzie.. ech :)

  7. zobaczyć je u mężczyzny: ktoś uchodzący za bohatera okaże się zwykłym półgłówkiem

    widzieć je u kobiety: we śnie mężczyzny oznacza, że nie będzie miał nic do powiedzenia w swoim związku z ukochaną, narzeczoną lub żoną

    we śnie kobiety: należy się wystrzegać pewnej przyjaciółki

    jeżeli kobieta pocałuje we śnie mężczyznę z wąsami: dostanie się jej za męża pantoflarz.

    TO TAK WG SENNIKA:)))

    POZDRAWIAM

Skomentuj

