minęła 15.00

czas mi dzisiaj leci jak torpeda, a nic takiego wielkiego nie zrobiłam. w radio kombi zombi oraz ostrzeżenia przed burzami. fakt duszno jak nie wiem. trochę oczy mi się zamykają. dupny nastrój poszedł precz. mam dziś fazę na głupie żarty, prycham pod nosem widząc jak dziunia maluje paznokcie na różowo,  chowam jej wszystkie długopisy, żeby miała zajęcie i zajęła się szukaniem, wysłałam ją po tusz do drukarki i po prostu tępota jej mnie powaliła:

– pójdziesz po tusz ? pytam

– brązowy czy czarny? odpowiada

– he??? no jaki brązowy? do drukarki??? pytam

– aaa myślałam że do rzęs ..

ręce mi opadły.

pan od domofonu chyba znów będzie musiał przyjść, bo po jego 4 krotnej naprawie domofon znów nie działa! :] specjalista od siedmiu boleści :]

a o książkach czemu nie piszę? abo czytam 4 naraz, nawet mi się wątki nie mylą :)) kwestia wprawy ha! :)

10 uwag do wpisu “minęła 15.00

  1. Haha. Czy dziunia jest opaloną w solarium blondynką, czy może ukrywa się pod pozorami normalnego człowieka? :D

  2. montgomerry
    aktualnie jest tylko jedna :) pozdrawiam

    c,s jest blondynką ciemną, solara troszku ale nie barrdzo. no ale jak widac nie jest to niezbędne do bycia dziuńką :)

Skomentuj

