wybiła północ

skończył się weekend. szablon zmieniłam, ale ostatecznie stwierdziłam, że mimo iż aktualny mi się już trochę opatrzył, to jednak przy nim zostanę, nie mogłam się do nowego przyzwyczaić.
nieprzyzwoite zamówienie na książki złożyłam w piątek, ale dzięki różnym promocjom, kodom rabatowym zaoszczędziłam 90 zł – no to jak nie korzystać? I poza tymi ośmioma książkami jakie zamówiłam, do końca wakacji ban na zakupy książkowe, bo się finansowo trochę zaplątałam. nałóg iście zgubny ale jak się nie cieszyć z tych nabytków? tym bardziej, że od dawna miałam chrapkę na wiele z nich i nic na to kuźwa nie poradzę! Pochwalić się? a co tam, pochwalę się:

1. „Polski hydraulik i inne opowieści ze Szwecji” Maciej Zaremba
2. „Powrót nauczyciela tańca” Henning Mankell
3. „Głodne kawałki. Kill Grill 2” Anthony Bourdain
4. „Obwód głowy” Włodzimierz Nowak
6. „Listy z podróży” Karel Capek
7. „Cień Jedwabnego Szlaku” Colin Thubron
8. „Ród Aszura” Nadżib Mahfuz
9. „Niegodziwcy” Liselotte Hammer, Soren Hammer

Nie chce mi się wstawiać linków, więc jak ktoś zaciekawiony może sobie wyguglać :)

No. To tyle. Pochwaliłam się, mogę iść spać. Miłego tygodnia!

12 uwag do wpisu “wybiła północ

  1. Żadnej z wymienionych książek nie czytałam, ale za to mam chrapkę na John Curran „Sekretne zapiski Agaty Christie” i Virginie Woolf „Siedem szkiców”, ale niestety nie ma jej w żadnej z poznańskich bibliotek – przynajmniej w żadnej, której byłam :(. W przyszłym miesiącu będę w nie więc inwestować :).
    http://www.kraina-pokrewnych-dusz.blog.onet.pl Kordelia

  2. no cóż, trzeba inwestować i szperać po internecie :) Ale w książki warto inwestować, szczególnie takie trudno dostępne :)

  3. O, ja bardzo polecam Thubrona, pisałam o tej książce kiedyś na blogu, no ale ja w ogóle lubię Thubrona. Przyjemnej lektury!

  4. :) fajnie :) mnie ostatnio kusi Woolf tylko nie pamietam tytułu, chyba „Widok na Londyn” czy jakos tak. ale musze sie wstrzymac z zakupami bo ostatnie dosc spore wiec … za czas jakis :)

  5. Dziękuję. Czytałam notkę u Ciebie i chyba nawet wlasnie Ty mnie zachęciłas. A nie orientujesz się czy oprócz tej ksiązki są jakies inne wydane w Polsce, bo ja poki co nic nie znalazłam. Same angielskojęzyczne. Ech. No w każdym razie już nie mogę się doczekać kiedy ksiązki do mnie przyjdą :)

  6. O ile wiem, to jeszcze nic innego nie wyszło. „Na Syberii” (chyba tak przetłumaczono) wyjdzie w sierpniu (wyd. Czarne), ta książka o górze Kailas, o której pisałam w ostatnim Archipelagu a propos spotkania z Thubronem, ukaże się dopiero na początku 2013 (!). Pozostałe może wcześniej, ale nie kojarzę detali.

Skomentuj

