chcę na wakacje….

dziunia na urlopie. nuda. nie ma się z kogo pośmiać, wszystko takie jakieś poważne.

ślęczę w papierach zagrzebana po uszy, nie wiem w co ręce włożyć najpierw, najchętniej to bym całą tą makulaturę wsadziła do śmietnika, ale .. nie mogę no.

pojechałabym na jakieś egzotyczne wyspy z rajską plażą, tak sobie drineczka z parasolką popijać, mieć na głowie wielki kapelusz, hamak gdzieś między dwoma palmami, albo leżaczek ewentualnie, ech..

tak tu na przykład..

poleżałoby się, odpoczęło, poleniuchowało i inne takie tam…;)

a tu urlopu ani widu ani słychu, widzieliście gdzieś mój urlop? nie przechodził obok? jak coś, to powiedzcie mu że ja czekam .. z utęsknieniem… ;)

24 uwagi do wpisu “chcę na wakacje….

  1. Współczuję – urlop jest każdemu potrzebny, bo wariuje powoli.
    Ja jutro wyjeżdżam.
    Plaża super. I hamaczek… Jak tylko spotkam Twój urlop to mu nagadam, gdzie się włóczy…
    :(

    Polubienie

  2. Na pewno mu nakopię, że się do ciebie spaźnia, jak tylko namierzę łobuza ;D
    Marzy ci się hamaczek, hę? Ja dla odmiany marzę o górze lodowej, dla ochłody. Ciężko coś w tym roku znoszę wahania pogody. Nie jestem jednak na twoim miejscu, więc trzymam z całych sił za ciebie kciuki, ażebyś mogła jak najrychlej sobie odpocząć ;) I dzięki za komentarz u mnie, tak swoją drogą :) Bałam się, że mnie ludziki pożrą żywcem a tu niemal wszyscy przyznali rację X,D
    Pozdrawiam i życzę morskiej bryzy i drinka z parasolką :)

    Polubienie

  3. Aż mnie coś ściska w środku, gdy patrzę na zdjęcie powyżej. Ja wyjeżdżam w sobotę, nad nasze zimne, ponure morze;) A o takim niebie jak na zdjęciu, to ja mogę jedynie pomarzyć. Rzadko spotykany widok nad polskim morzem.

    Polubienie

  4. Barbara :) da ochłody? u ciebie takie upały? bo u mnie to srednio ale nie narzekam bo nie lubie jak jest +30. Ale wiesz , w takim hamaczku blisko wody pewnie by sie nie odczuwało takiego gorąca. Mnie by sie tak kilka dni przydalo w takich przyjemnych okolicznosciach natury. Dzieki za mile slowo :D
    Pozdrawiam

    Hiliko
    mnie nigdy nie krecily takie miejsca ale na starosc kosci zmeczone ;D:D

    Polubienie

  5. kurna nie marudz. ciesz sie ze w ogole jedziesz GDZIEKOLWIEK. Polskie morze jest piękne i z tego co wiem, ludzie jakos nie narzekaja na pogodę, a ja juz dobrych 10 lat nie bylam nad morzem, wolę góry…
    No ale taka rajska plaza z fotki kusi…:)

    Polubienie

  6. Kwestia przystosowania, źle w tym roku znoszę nawet 25 stopni. Duszności i te sprawy… :( Z drugiej strony burze z gradem to też nic przyjemnego. Do bani jest to lato w tym roku. Pozdrawiam.

    Polubienie

  7. no pogoda w tym roku tez mi nie sprzyja, bo duchota przedburzowa czy w ogole duchota powoduje u mnie dosc ostre migrenowe bóle głowy a tego lata często niestety taka aura, najgorzej kiedy człowiek musi pracować z takim bólem głowy. no ale cóz poradzic., aktualnie u mnie leje i wieje.. deszcze ponoć do konca tygodnia, wiec automatycznie niskie lub skaczące cisnienie. Pozdrowki

    Polubienie

  8. Bazyl, Kordelia
    przerąbane :) chcialabym cofnąć sie do czasów szkoły – wtedy to faktycznie były wakacje, teraz mnie to słowo irytuje. W zeszłym roku urlop wielkim cudem wysępiłam… w grudniu! Kuzwa. Takie czasy…

    Polubienie

  9. Ale jest też fajnie. Wygrałem dla chłopaków „Małego Asmodeusza” na forum Selkara oraz pakiet książek z Instytutu Książki za majową recenzję nadsyłaną przez DKK. Z tegoż Instytutu dostałem propozycję wzięcia w październiku udziału w II Kongresie Bibliotek, jako klubowicz mający uczestniczyć w dyskusji „Co DKK daje bibliotece, czytelnikom i społeczności lokalnej?”. Niestety wtedy właśnie przyjmujemy w naszej bibliotece Grzegorza Kasdepke, więc raczej z wyjazdu nici. Ale fajnie mieć takie, kurteczka, dylematy :D No, nachwaliłem się. Chociaż tu, bo na blogu wrodzona skromność mi nie pozwala :D
    Aaaaaa! Najważniejsze! Kupiłem sobie nowa parę 1920′ Made in China, ale nie dopłacę w ciul kasy za Vintage z Anglii :D

    Polubienie

  10. Ja pomimo, iż mam wakacje, to dobrowolnie z nich zrezygnowałam na rzecz nauki i pracy i tak właściwie zaczynam żałować. Bo mogłabym właśnie teraz opalać nad Morzem Tyreńskim… Byle do maja ;]
    Zostałaś nominowana do One Lovely Blog Award, na moim blogu szczegóły wyróżnienia.
    Pozdrawiam ;*

    Polubienie

  11. :)

    hmmmm no dzieki, ale ja ze swojej strony nie bede sie bawic w te wszystkie nagrody, nominacje itp bo uwazam to za zwykły pierd :D no cóż, tak już mam…
    Ale jest mi miło, że mnie nominowałaś :)) pozdrawiam i byle do… emerytury?? ;d:D

    Polubienie

Skomentuj

