stosik nie tylko na długi weekend

Ten tydzień bardzo mi się dłużył. Myliły się dni, z czwartku robiłam piątek, a z wtorku środę. Na szczęście już się skończył i mamy trzy dni wolnego, co mnie ogromnie cieszy. Na poniższej fotce (można powiększyć) książki, jakie dotarły w dniach ostatnich. Najbardziej ciekawa jestem dwóch na samym dole : „Czarny statek” i „Widzialny swiat”. Od dłuższego czasu się na nie czaiłam. Czarne ma fajną serię „Proza świata” i mam ochotę przeczytać no prawie wszystkie pozycje z tej serii.

Dodatkowo mam moje dwie ukochane gazetki: kwartalnik „Tatry TPN” i „n.p.m” czyli jak widać, tematyka górska. Nie kupuję żadnej innej prasy, czy babskich gazet, bo uważam, że tam same pierdoły są – szkoda kasy. Jedynie na prasę górską mi nie szkoda :)))

No i piątkowy wieczór pewnie spędzę na czytaniu, bo na nic innego już szczerze mówiąc nie mam siły.

Miłego weekendu Wam życzę :)

12 uwag do wpisu “stosik nie tylko na długi weekend

  1. ‚traktat o łuskaniu fasoli’ brzmi intrygująco…. jestem ciekawa, zaraz wyguglam ;) milego weekendu!

  2. Fajne nabytki. Ja osobiście jestem ciekawa ,,Tańca z aniołem”. Taki intrygujący tytuł. Również życzę miłego weekendu.

  3. Tak samo myliły mi się dni!;)
    A co do stosiku, to zafascynował mnie tytuł „Taniec z aniołem”, trzeba będzie się czegoś więcej o tej książce dowiedzieć:)

  4. dzięki Dabarai :)

    beatrix
    Serial faktycznie dobrze zrobiony. Dlatego wyczaiłam na allegro pierwszą częsć z Erikiem Winterem. Ciekawa jestem bardzo

  5. O, Rosa Montero :) bardzo lubię tę pisarkę i w sumie jej ostatnia książka najmniej mi się podobała, wolę te wcześniejsze (wydanie po polsku oczywiście, których w sumie jest chyba tylko trzy), a „Córkę kanibala” lubię najbardziej :)

  6. Ta ostatnia mnie zachwyciła, ale lubię też bardzo :Stąd do Tartaru: którą kupiłam kiedys chyba za 4 zl gdzies w taniej ksiazce. Na Córke Kanibala polowałam od dawna. Cieszy mnie że lubisz tą pisarkę bo jakos malo sie o niej mowi, słyszy, no może dlatego że tak mało ksiazek wydano u nas. A nawet nie wiem czy ona napisala cos jeszcze poza tymi trzema, musze popatrzec w necie.

Skomentuj

