nowe nabytki

No jest tak gorąco, że wszystko się lepi, nie ma czym oddychać i kompletnie nie mam na nic siły. Czekam z utęsknieniem na niedzielę, kiedy ma być 20 stopni. Powyżej 30stu – no nie mogę. Nie nadaję się do takich temperatur, no chyba, że mieszkałabym sobie na rajskiej wyspie blisko oceanu, gdzie byłby przyjemny wiatr i nie byłoby tej pieprzonej wilgotności, która sprawia, że człowiekowi pocą się nawet gałki oczne. Blee.

No ale przejdźmy do przyjemniejszych rzeczy, mimo bana na zakupy książkowe, ha ha ha, oto obok ostatnie moje nabytki, wszystkie zakupione w cenach promocyjnych albo z rabatami. Jak zwykle cieszą oko i ducha. Portfel mniej ;) I jak widać mam słabą silną wolę :)
Lecimy od dołu:

  1. Kate Morton „Milczący zamek” – niezła cegła
  2.  Arnaldur Indridason „Głos” – przeczytane i napisane
  3. Wiesław Myśliwski „Nagi sad”
  4. Stuart MacBride „Ślepy zaułek”
  5. Hanne Orstavik „Pastor”
  6. Erlend Loe „Doppler”
  7. Carolly Erickson „Dziewczyna z Botany Bay”.

Cztery ostatnie to praktycznie zakupy za grosze w Matrasie. Czasem takie perełki można trafić. Przecież książki z Wydawnictwa Słowo / Obraz Terytoria, z serii Terytoria Skandynawii są dość słabo dostępne. A tu .. za bodajże 9.90 pln. Myśliwski też za pół ceny ze Znaku, a reszta to empik po rabatach 20 czy 15%. Warto szperać.

14 uwag do wpisu “nowe nabytki

  1. Ciekawi mnie ,,Ślepy zaułek” i ,,Pastor”, więc czekam na relacje z tych książkę. Reszta też jest całkiem interesująca.
    Pozdrawiam.

  2. Czytałam „ślepy zaułek” jak i „zamierające światło” tego autora. Pomysł, dialogi takie jak lubię, ale szczerze powiem, że coś w jego powieściach sprawia , że nie jestem w pełni zadowolona. Ciekawe jak się tobie spodoba.

  3. Hi, hi widzę, że skorzystałaś z tej samej promocji co ja (też kupiłem „Dopplera i „Ślepy zaułek”).
    Ale teraz już basta, do targów w Katowicach zamierzam odkładać :)

  4. Ja od pół roku nic nie kupuję. Żadnych książek. I bardzo dobrze mi to postanowienie wychodzi. :) Ale matrasa to chyba odwiedzę…

  5. Trzy pierwsze mam na uwadze, ale czekam teraz na ruch biblioteki, bo ostatnio kupiłam z 20 książek. Doppler rozbawił mnie do łez. Czekam zatem niecierpliwie na twoją opinię.

  6. a coz tam na tych targach będzie? bo jakos słabo sie orientuje, a może sie bym wybrała..
    Ja przed chwila jeszcze dorwałam „Chłód granitu” Macbride’a ale to juz na allegro, bo w matrasie niedostepne.

  7. pociły się gałki oczne a nawet paznokcie..bleee, cieszę się, bo w moim mieście mamy wreszcie księgarnię Matras, oprócz Empik nie kojarzę żadnej innej, więc zacieram łapki :)) pozdr

  8. To są pierwsze targi książki w Katowicach organizowane w Spodku. Docelowo mają być podobno największymi w Polsce (Katowice starały się o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury w 2016, do tego rok Miłosza jest, dużo imprez towarzyszących) powinno być ciekawie. Co prawda tłum wielki pewno będzie, nie ma jeszcze listy wystawców, ale myślę, że będzie warto.
    http://www.exposilesia.pl/targiksiazki/pl/

Skomentuj

