[o ksiazkach]

trochę nowości

W październiku pojawi się nowa książka Mario Vargasa Llosy „Marzenie Celta”. Zainteresowanych (bo ja jestem bardzo) odsyłam na stronę Znaku o tutaj. Jeśli natomiast ktoś jest zainteresowany nową książką Pera Pettersona „Na Syberii” to zapraszam tutaj. Nawiązując z kolei do Syberii, nakładem wydawnictwa Czarne ukazała się już nowa książka Colina Thubrona, na którą również ostrzę sobie pazurki : „Po Syberii”.
Wielbicielom klasyki kryminału polecam serię wydawnictwa Dolnośląskie, którą można sobie obejrzeć pod tym linkiem. Bardzo chciałabym skompletować sobie całą serię, do tego okładki są przepiękne.

Ostatnie grosze znów wydałam. Nie wiem kiedy mi się będą trzymać pieniądze ;) mimo iż zawsze poluję na okazyjne ceny. No i takim polowankiem udało mi się zdobyć dodatkowo dwie książki Stuarta Macbride’a „Chłód granitu” i „Otwarte rany”, Ake Edwardsona „Wołanie z oddali” (a już niebawem trzecia część z Erikiem Winterem „Słońce i cień”), Karin Slaughter „Geneza” i muzyczną cegłę „Wywiady bez kitu”.

Poszalałam. Ech… :)

Puknąć w główkę się powinnam. O :)

UPDATE

Że tak powiem kolokwialnie: se byłam na koncercie, se pogibałam w rytmach reggae, m.in do fajnie bujającej piosenki o moim mieście :) dobrej nocy.

10 thoughts on “trochę nowości

  1. Ja również czekam na „Po Syberii” wychodzi wtej samej serii co Theroux, więc może być świetna rzecz :)
    Pozdrawiam :)

  2. z Dolnośląskiego kompletuję sobie Christie :) Llosy cztałam ‚Ciotkę Julię i skrybę’ oraz zaczęłam ‚Zielony dom’ ale z powodu pewnego zamieszania nie dokończyłam, więc w sumie nie znam Llosy aż tak dobrze…

  3. No popatrz, a ja właśnie przeczytałam klasykę kryminału! :))) „Głęboki sen” Chandlera! ;)) I mam ochotę na inne jego powieści! Styl noir wydaje mi się niezwykle ciekawy, zarówno w filmie, jaki i w powieściach.

  4. porta celeste
    :)))) dziewczyno, ty mi nie mow o portfelu…. bo ja nie wiem czy mnie jutro bedzie stac na jakąs bułke ;)))

    matylda
    czytałam, zostawiłam komentarz, nie będę sie powtarzac:p

  5. the book
    tym bardziej że Thubron naprawde ma talent pisania, podczytuje tą pierwszą o Jedwabnym Szlaku i baaaardzo mi się podoba.. A że seria ta sama co Theroux – to dodatkowy plus.

    kasiek
    a czemu przedostatnią? ;D

  6. Chyba się zakradnę do Ciebie po te ‚Wywiady’, zazdroszczę!

    A nowa książka Llosy będzie miała piękną okładkę, nie mogę się doczekać :D

  7. wszystkie okładki Llosy są piękne. Brakuje mi kilku jego książek do kolekcji ale szczerze mówiąc.. nie mam juz kurka miejsca.. a poza tym, są drogie…
    Wywiady są taniusie jak sie wykorzysta kupon: http://citeam.pl/oferty/cala-polska/wywiad-bez-kitu, tak zrobiłam, ciekawe czy zadziała, bo narazie jeszcze nie dotarło i nie wiem jak to wyjdzie, w sumie wychodzi 10.50 + przesyłka. Instrukcja na stronie narbook.pl

Skomentuj

