niepoważna kobieta bloguje…

dlaczego niepoważna? dlatego, że zachłanna na książki, a i dodatkowo sklerotyczna. Otóż: sprzątając sobie wczoraj na dwóch półkach z książkami i robiąc miejsce na kolejne znalazłam dwie książki Pratchetta!! Jakim sposobem się tam znalazły, to ja nie wiem, widocznie kiedyś gdzieś nabyłam, ukradłam…. – nie wiem :) no i mam dodatkowo „Czarodzicielstwo” i „Piramidy”. Fakt, że kolejność tomów „z dupy” ale nic to.
Dodatkowo przeczytawszy w jakiś tam weekend ‚Chłód granitu” S.MacBride’a, zakochałam się w sarkastycznym i mocno przeklinającym sierżancie Loganie McRae i skompletowałam (za grosze dodajmy, bo z allegro) wszystkie możliwe części (dzięki dla K. za podszepnięcie o tym autorze). Niektóre pokazywałam już na poprzednim stosie.
„Fatum” Rowickiego otrzymałam od Oficynki, a „Portret nieznanej damy” z biblioteki mam (od dawna chciałam przeczytać). Reszta to efekt promocji w tesco, licytacji na allegro, a „Wywiady bez kitu” dzięki jakiemuś bonowi nabyłam za 10 zł bodajże. No nie cieszyć się?

13 uwag do wpisu “niepoważna kobieta bloguje…

  1. „Piramidy” możesz przeczytać poza kolejnością, one nie należą do żadnego z podcykli:)

  2. nieźle :)) z tym Pratchettem to jak z moją Hrabiną Cosel po wymianie zdań u Lirael :))

    ps. zajrzałam do jednego zpoprzednich postów – Simone Moro, czy to nie ten, który zdobywał Mount Everest z Martyną Wojciechowską?

  3. Taaa, ja ostatnio pobrałam na jednym portalu książkę, którą jak się okazało już mam :D
    A pewnie, że masz się cieszyć i ja czekam niecierpliwie na recenzję „Wywiadów bez kitu”.

  4. a propos , kiedys mialam sobie spisac wszystkie, zeby sie nie mylic, co prawda jeszcze mi sie nie zdarzylo kupic cos podwójnie, ale …. skleroza sie pojaiwa. w kazdym razie, spis… nie chce mi sie tego robic, za duży wysiłek ;D:D

  5. Ja niby też mam wszystkie spisane na biblionetce, ale czasem zapomnę uzupełnić, albo po prostu wiem, że bardzo jakąś książkę chcę, tak bardzo, że nawet nie popatrzę, że przecież już ją mam ;)

Skomentuj

