niedziela

ponieważ jak wiadomo mam „trochę” porąbane w głowie i generalnie zamiast oszczędzać, to tego nie robię, a kuzynka (która zjawiła się dziś nagle jak po diable i tak samo nagle wyjechała) wyciągnęła mnie do Tesco, to skorzystałam po raz drugi z 30% oferty na książki z Klasyki Kryminału – no bo jak nie skorzystać…

Teraz czekam jeszcze teraz na nową książkę Rexa Stouta „Zabić Cezara” i Joe Alexa „Jesteś tylko diabłem”.  Brakuje mi jeszcze kilku Agaty Christie, które wyszły w tej serii. Kurcze, jak ja lubię takie ładne wydania…. Nie dosyć, że tematyka bardzo trafiająca w mój gust, to jeszcze estetycznie z ładnie zaprojektowanymi okładkami i niedrogo, biorąc pod uwagę -30%.

:) miłego wieczoru.

11 uwag do wpisu “niedziela

  1. 4.50 z Paddington to jeden z moich ulubionych kryminałów Mistrzyni Agaty :),
    zapoznałam się też z Raymondem Chandlerem (wreszcie!)

    miłego wieczoru!

  2. bluedress
    :) i jak wrażenia? bo ja jeszcze przed… :)

    matylda_ab
    4 dychy az kosztuje? pogieło ich??

  3. Joe Alexa czytałam dawno dawno temu – to jeden z moich ulubionych pisarzy kryminałów z „dzieciństwa”. ;) Mam nawet w domu jego książki – takie rozlatujące się, ale są na półce.
    Co do zakupów książkowych to też trochę nakupiłam – co prawda sporo fantastyki, ale inne też będą. Jak tylko przyjdą pokażę. I są duże promocje w matrasie polecanego przez Ciebie MacBride’a, więc na pewno jutro tam zajrzę.
    Muszę chyba pomyśleć nad regałem, bo już zupełnie się „nie mieszczę” z książkami. :(

  4. :) nie ma jak klasyka… :) widziałam takie stare wydania na allegro. ale jakos bardziej ciągnie mnie w stronę nowych ładnych okładek, ogromnie mi się podoba ta seria..
    MacBride;a kupiłam w Matrasie własnie w promocji , czesciowo w Media Markcie o dziwo, bo nawet nie wiedziałam że tam książki teraz są ;))) a czesciowo na allegro tez w jakiejs cenie typu 9 zł.. Ale bardzo polecam. Przypomina mi Nesbo :)

    Co do regału nawet mi nie mów – muszę zrobić ostrą selekcję bo już mi miejsca brakuje. I wstrzymac się z zakupami.

  5. Nosowskiej słuchałam wczoraj w Trójce, rozmowa ze Stelmachem cudna! Genialna jest ta kobieta, ale cena płyty nie na moją kieszeń ;(

    a jeśli chodzi o Christie – no jak zwykle nie trafiłam kto jest mordercą, zupełne zaskoczenie! udanego śledztwa :)

  6. a detektyw Marlowe mnie uwiódł :D i pewnie do Chandlera jeszcze wrócę nie raz!

  7. Zgadza się – w mediamarkt są naprawdę fajne ksiażki w dobrych cenach – zawsze tam coś wyszperam. ;)

  8. no ja bylam ostatnio po baterie i zgłupiałam bo zobaczyła regały z ksiazkami :d hehehe, no ale utrafiłam wlasnie 3 MacBrideów po 9.90:D

Skomentuj

