zapomniałam

4 dni temu minęły 3 lata pisania tego bloga. Staż mój  jest dużo dłuższy, gdyż wcześniej pisałam bardziej prywatnie, pod innymi nickami. Czas tamten miło wspominam, bo poznałam wtedy kilka naprawdę fajnych osób, z którymi do tej pory utrzymuję kontakt..

WordPress to już chyba z 4 platforma na jakiej się pojawiam ;) ciekawe jak długo to jeszcze potrwa, bo ostatnio mam coraz mniejszy zapał do kontynuacji. Może dlatego, że jestem po prostu zmęczona. Wieloma sprawami. Nie  wiem… do dupy jakoś. Tak więc, nie ma jakiegoś entuzjazmu jeśli chodzi o ‚urodziny’ blogowe, żadnego tortu, żadnych kartek z życzeniami, żadnego świętowania… To tylko witryna internetowa, która teraz jest, kiedyś pewnie zniknie, albo się znów gdzieś przeniesie ;)

A już jutro wieczorem losowanie książek z poniższego wpisu. Nie spodziewałam się tylu chętnych i jak mi się to wszystko nie popieprzy to będzie kuźwa cud ;)

31 uwag do wpisu “zapomniałam

  1. Też miewam chwile zwątpienia, ostatnio coraz częściej, ale później coś tam skrobnę; nie jestem regularna, a twoje pisanie lubię, więc kontynuuj…:)

    Polubienie

  2. :) ech, dziewczyny. to wszystko tak falami przychodzi. raz jest zajebista wena, raz się zmuszam, raz mnie ciągnie ale piszę o bzdetach, innym razem, tak jak teraz, w ogóle….! nawet do czytania mnie nie ciągnie! popierdolony czas jakis, nie wiem ;) niby piękna jesień a w ogóle tego nie widzę

    Polubienie

  3. Mery, to ty stara kobita blogowa jesteś! :D

    Przesyłam ci zaocznie i internetowo wino z dzikiego bzu i to marchewkowe ciasto co mam jutro zrobić. Oraz uściski i pozdrowienia z gorącego Londynu (dziś chyba ponad 27 stopni!)

    Sto lat sto lat stolatstolatsto!

    Polubienie

  4. Wypada życzyć sto lat, ale skoro Tobie sie już nie chce, to może chociaż następne 3? A przy następnych urodzinach pomyśli się więcej? :)
    wszystkiego najlepszego! samych wesołych chwil w pracy i dużo książek do upolowania :)

    Polubienie

  5. Po prostu z nami bądź, jak nie tu, to gdzie indziej. A że różnie z regularnością bywa, cóż, to takie ludzkie, żeby się czasami nic nie chciało… 100 lat ;)

    Polubienie

  6. Blogowanie to nieuleczalna choroba. Przerzuty na różna „platformy”, zmiany wyglądu, nowi komentatorzy, to po prostu jej objawy. Fajnie, że ciągle jesteś, w mniej lub bardziej pierdołowatej formie ;)

    Polubienie

  7. Czwarta platforma? To u mnie było troszkę więcej przenosin;) blog.pl, bloog.pl, ownlog.com, blog4u.pl, blogspot.com, blox.pl, blog.de, wordpress – chyba to wszystkie, na jakich byłam;D i w żadnym razie chronologicznie.

    Pisz dalej, Mary, szkoda znikać:)

    Polubienie

  8. :) nie, nie zamierzam znikac. póki co :)) taki mały jakis zastój tylko :) lepsza wyga jestes ode mnie, u mnie to byl dlugo blog.pl, potem ownlog, a potem juz wordpress chyba… to 3 platformy, pomylilam sie

    Polubienie

  9. A ja olałem na razie. Nie idzie, trudno. Może kiedyś pójdzie :) A u Ciebie napiszę to co u Chichiro, czyli że życzę kolejnych wpisów. Sobie. Bo lubię :D:D

    Polubienie

  10. Nie rób nam tego (bo pewnie jest więcej osób podzielających moje zdanie). Uwielbiam czytać Twojego bloga, wstawki o dziuniach są hitem i czytam je na głos w pracy, by wszystkim poprawić humor. Kiedyś dzień zaczynałam od wiadomości, a od dłuższego czasu zaczynam od Twojego bloga. Głównie czerpię z niego wiedzę o książkach, które warto przeczytać. Jako matka 3 dzieci nie ma zbyt wiele czasu na czytanie i nie chcę marnować wolnych chwil na nietrafione tytuły. Wszystkiego naj naj i dużo siły i wytrwałości do dalszego pisania
    .
    Magda

    Polubienie

  11. kurczę, GRATULUJĘ! czas leci błyskawicznie… Mój najnowszy blog kończy dzisiaj 5 miesięcy, a wciąż mam wrażenie, że dopiero zaczęłam tam pisać…

    Pozdrawiam

    Sol

    PS. Zapraszam czasem do mnie:
    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/

    Ponadto przez cały październik (czyli od jutra) będzie u mnie trwał konkurs z fajnymi nagrodami. Polecam wzięcie udziału, będzie mi bardzo miło.

    Polubienie

  12. Spokojnie, okres „nicmisięniechcenia” przeminie, ja tak mam bardzo często. Nie wiem, czy to jakaś jesienna deprecha czy co, ale minie :) Ja w takie wpadam wręcz nieustannie.
    No i rzecz jasna gratuluję. Ja o urodzinach swojego bloga zapomniałam, a kij tam. Będą następne. :)

    Polubienie

  13. U mnie jest dokładnie tak samo. W październiku strzeli mi trzy lata blogowania. Moja aktywność na blogu coraz mniejsza, czasu coraz mniej i chęci też. Poza tym odnoszę wrażenie, że niezależna i amatorska blogosfera ludzi z pasją czytania powoli ale skutecznie staje się kolejnym obszarem walki marketingowej. Nie ma dnia żebym nie dostał emaili lub komentarzy od wydawców, autorów i z innych stron z prośbą o zamieszczenie reklamy, linku, recenzji, zdjęcia itd. Zaczyna mnie to wkurzać, bo w końcu nie po to zakładałem bloga, żeby prowadzić agencję reklamową.
    Ale mimo wszystko pozdrawiam. Wyjedź na weekend w góry (bo pamiętam, że lubisz) i naładuj akumulatory. Powodzenia!

    Polubienie

  14. Oj wiem o czym mówisz, ja już teraz nie otrzymuję (a jesli już to sporadycznie) takich maili, kiedys tez mnie proszono o wlepianie logotypow w zamian za ksiązkę, jacys polscy pisarze debiutujacy przysylali mi ksiazki w pdfach do czytania, ale kurcze, naprawdę czegos takiego nie lubię. Chce czytac to co mnie interesuje… dlatego odmawiałam często. Nie zawsze, bo czasem była propozycja czegos interesujacego….Ale masz rację, jest wkurzające to wszystko kiedy człowiek chce na swoim wlasnym poletku porządzić, pobyć, a ciagle mu się cos narzuca, proponuje i zapycha skrzynkę. Ja juz mam swiety spokoj i bardzo mi z tym dobrze.
    W góry nie moge wyjechac w ten weekend nietsety ale naładuję akumulatory jakos… ładna pogoda jest… Pozdrawiam. I zeby nie bylo ja do Ciebie zagladam, mimo iz często się nie odzywam :D

    Polubienie

  15. Spóźnione, ale szczere gratulacje:). Pisz tak długo, jak długo będzie Ci to sprawiało przyjemność, bo chyba o to w blogowaniu chodzi.

    Polubienie

Skomentuj

