„Nigdy nie będę już musiał bać się o nasz świat”

Obok książek, moją drugą pasją jest muzyka. Nie mogę bez niej żyć. Codziennie czegoś słucham, łażę ze słuchawkami w uszach, szukam nowych płyt, odkrywam stare, kręci mnie wiele gatunków muzycznych chociaż prym wiedzie rock progresywny  i szeroko pojęta muzyka alternatywna. Ciągle trafiam na jakieś muzyczne perełki, często prowadzona za rękę przez znajomych, często przypadkiem. Kiedyś zupełnym przypadkiem trafiłam na polski zespół o przedziwnej nazwie Kombajn do zbierania kur po wioskach. Nazwa koszmarna, ale … muzycznie trafili, że tak powiem, w głąb mojej pokręconej duszy. Świetnie brzmią, a tekstowo… właściwie nie wiem dlaczego tak mi odpowiadają te chaotyczne zbitki słowne. Może dlatego, że sama bywam chaotyczna. Teksty z wcześniejszej płyty „Lewa strona literki M” (ktoś się domyśla skąd to „lewo” w nazwie bloga…kiedyś i teraz? ;) są mocno  odjechane, pokręcone, ale jakby się tak doszukać w nich sensu to czasem się na niego trafia. A może jest on tam cały czas? zupełnie banalny, zupełnie prosty, tylko zawoalowany? Nie wiem. Nie wiem co autor miał na myśli w wielu przypadkach. Nie wiem i mało mnie to obchodzi. Uwielbiam ten zespół. A tytułową piosenkę z tejże płyty KOCHAM ogromnie – do posłuchania tutaj, jeśli ktoś by chciał.

I tak nawiązując – ogromnie, przeogromnie się cieszę, że zespół po 4 czy 5  latach wraca z nową płytą „Karmelki i gruz”. Na pewno kupię i marzę by zobaczyć ich na żywo, bo ponoć jest niezły odjazd… ;)

Miłego weekendu :)

7 uwag do wpisu “„Nigdy nie będę już musiał bać się o nasz świat”

  1. Na ten zespół trafiłam parę lat temu, ale dawno nie wracałam do ich muzyki. Skoro jednak nowa płyta, to może czas (po)wrócić? xD”’

    A, to stąd nazwa bloga (^_-)

    Pozdrawiam serdecznie!^^

    Polubienie

  2. Bez muzyki i literatury życie byłoby bardzo kalekie i ubogie.
    A za odkrywanie perełek ukłony niskie dla Piotra Kaczkowskiego
    Pozdrowienia

    Polubienie

  3. Luiza no między innymi stąd własnie :) mam ogólnie swira na punkcie muzyki, więc wiele rzeczy w moim życiu się przekłada na pewne nazwy, loginy, pierdoły innego rodzaju :D pozdrawiam

    Grzesiek
    oj tak, Kaczkowski, Niedzwiecki, Kostrzewa – wiele nazwisk z Trójki. Cudowny Wojciech Mann.. :))
    Pozdrowienia również

    Polubienie

Skomentuj

