…celsjuszy pęk pod kurtką dla mnie masz…

„Chciałabym być dobra. Nie być dla nikogo zgryzotą. Marzę, żeby moja obecność wpływała kojąco na wszystko i wszystkich.

Jest we mnie wiele gniewu, chciałabym się go pozbyć. Już nie płonę żywym ogniem, ale ciągle widoczne są drobne skupiska żaru.

Chciałabym zdążyć ze wszystkim przed końcem. O ile mogę prosić o to los, nie chciałabym nagle odchodzić. Jeżeli będę umierać świadomie, to nie chciałabym mieć poczucia żalu, że nie zdążyłam stać się dobrym człowiekiem. A tak, to dam radę. Będzie źle, to będę walczyć. Będzie dobrze, to będę się cieszyła.”

Z wywiadu Remigiusza Grzeli z Kasią Nosowską w grudniowym numerze Zwierciadła. Kurczę, jak ja bym chciała z tą kobietą pójść na kawę…. a wywiad polecam bo dobry, a i słowa mi bardzo bliskie w wielu kwestiach…

8 uwag do wpisu “…celsjuszy pęk pod kurtką dla mnie masz…

  1. Chyba coś tu zniknęło … ;)))
    A „Z.” kupiłam już kilkanaście dni temu ;))) Bo okładka była ładna! ;)

  2. Nie zniknelo tylko zmienilo tryb na priv.
    Okładka, no faktycznie zastanawiam się czy Nosowska aktualnie ma takie rude długie włosy. Fajnie wygląda

  3. W związku z promocją ostatniej płyty Nosowskiej (moim zdaniem świetnej;) pojawia się w prasie sporo wywiadów. Czytam w miarę możliwości wszystkie i jeszcze mi się nie znudziły – co jeden to ciekawszy;). Szczególnie dobry był ten z Wprost (z września chyba) autorstwa Najsztuba.
    Dobrze, że są jeszcze w tym kraju artyści (nie mylić z celebrytami;), którzy mają coś niegłupiego do powiedzenia.

  4. Tego z Wprost nie znam kurcze, może dlatego, że ja w ogole prasy nie kupuję, nie sledzę, tych róznych tygodników, miesieczników. Jedyne co kupuję nałogowo to prasa górska. Możesz mi podrzucic jeszcze parę tytułów z wywiadami z KN? pogrzebę w antykwariacie przy okazji. :)
    A Kaska od zawsze mówiła mądrze, dojrzale…

  5. Jeśli mam jeszcze ten numer, mogę podesłać Ci skan. I chyba mam jeszcze z Przekroju, także godny polecenia.
    Sama prasy też na bieżąco nie kupuję, dopiero na stolikach dworcowych z przeceny;)

  6. Przypadkiem też przeczytałem ten wywiad. Naprawdę nietuzinkowa babka
    Pozdrawiam :)

Skomentuj

