wtorek

– mikołajkowo od dzisiaj nie palę, przyznaję skręca mnie okrutnie, ale chcę rzucić to gówno jakoś. to już próba numer nie wiadomo który, no ale może wytrwam… mam w tym już pewną praktykę, więc wiem czego się spodziewać… ech

– na pociechę kupiłam sobie kilka par kolczyków

– czekając na autobus gapiłam się zachwycona na wielkie płatki pierwszego śniegu. pięknie było…

– kumuluję (narazie na brudno) wrażenia z przeczytanych kilku książek, żeby walnąć znów profesjonalne recenzje na moim jakże popularnym blogasku ;))))))) => ironia to moje drugie imię.

22 uwagi do wpisu “wtorek

  1. Mam nadzieję, że jakoś się uda – mnie się udało, ale łatwo mi mówić, bo rzuciłam momentalnie jak tylko zaszłam w ciążę. Wróciłam do palenia potem jeszcze, ale już na krótko i udało się zerwać na zawsze ten „romans”. Chociaż mam taką w sobie gdzieś tęsknotę. Nie wrócę na pewno, tylko czasami brakuje mi tej chwili wytchnienia. :(

    Na mikołajki dostałam prenumeratę „Nowych książek” – lubię to czasopismo, ale nigdzie nie można go kupić. Od męża …. ciekawe. ;)
    Pozdrawiam serdecznie.
    ;)

  2. O raju, aż to polubiłam ;) Szczęścia życzę. Ja na razie żyję słowami ,,od jutra”, ,,kiedyś”, ,,w swoim czasie” i ,,za jakiś czas”. Po co mam się męczyć przed świętami ;)
    Ale zakupy na pocieszenie to dobry pomysł. Ja dzisiaj też się skusiłam i kupiłam kilka kosmetyków, których od pewnego czasu mi brakowało. Zaraz idę wypróbować nowy kokosowy balsam do ciała, noo ;)
    Pierdy pierdami, ale blogasek popularny jest, już nie przesadzaj ;)

  3. 8 lat, ale ze świadomością, że jakby tak jednego, to by poszłoooooo … I brakuje, oj, jak czasem brakuje :(

  4. Pamiętaj, że mi się udało, od wakacji nie palę! to już piąty miesiąc! ;))) I kasa w kieszeni zostaje na inne pierdółki! ;D

  5. gratuluję decyzji i życze powodzenia, ja palę jak smok i nie wyobrażam sobie siebie bez papierosa, myślę że to właśnie najbardziej przeszkadza mi rzucić palenia – ten właśnie obraz siebie z papierosem…

  6. Jakie płatki śniegu ?! Ja tu się modlę żeby zima ‚nie zaskoczyła’ kierowców ;)

  7. :) miło ze strony Twojego męża. Wiesz, że ja w ogóle nie znam tego magazynu?? :) Podrzucisz jakiegos linka? jest cos w necie? drogie to?
    bo szczerze mówiąc jestem tak zrypana po pracy, że nie chce mi sie szukac samej.. ech…
    Z tym paleniem to kiepska sprawa jest… Zazdroszcze Ci ze sie ztego wyrwałas…
    Pozdrawiam :)

  8. :) ja chyba nie dam rady teraz … masakrycznie sie czuje. Moze od Nowego Roku, bedzie bardziej sensownie.. nie wiem sama… Wiem że takie odkładanie jest do dupy ale cholery za chwile dostane jak nie zapalę… :D
    A co do blogaska… eeeeeeeeee nie pierdziel glupot ;) Sa duuuuuuuuuuuuuuzo bardziej popularne i oblegane blogi ;D

  9. obraz z papierosem… hmmm raczej niezbyt ciekawy jest ;D wg mnie. kobita z fajką … chociaz ostatnio jakis menel mi na przystanku powiedzial ze sexi wygladam z papierosem ;D buahahaha. Ale wiesz… to był pijany pan, wiec nie wiedzial co mówi ;)))

  10. Mery, trzymam kciuki, motywuję wirtualnie i będę oklaskiwać. Czekam na Profesjonalne Recenzje. Najjlepiej książek, które mogą mi się spodobać.

  11. Ten śnieg mojego zachwytu akurat nie wzbudził, dobrze, że szybko znikł ;)

    A palenie rzucaj koniecznie, szkoda pieniędzy!

Skomentuj

