you should hide while you can

Zamiast kolęd słucham tego i tego.  Byłam nawet w kościele, co mi się zdarza raz na rok albo raz na dwa lata, ale kompletnie nie rozumiem o co w tym chodzi, chociaż czasem chciałabym. Nie ogarniam. Może za głupia jestem…

Zamiast tego całego świętowania, przeniosłam się do świata dwóch księżyców 1Q84 Murakamiego, gdzie dwie samotne dusze krążą blisko siebie nie mogąc się spotkać… Co będzie dalej, dowiem się jak doczytam te pozostałe 250 stron 3go tomu.

Nie dostałam świątecznych prezentów (bo u nas w rodzinie się nie praktykuje), za to sama kupiłam sobie kilka książek po niższych (często sporo niższych) cenach. Powiem o nich w późniejszym czasie.

Zmarł Michał Sumiński, pamiętacie „Zwierzyniec” ? i to z jaką pasją opowiadał o przyrodzie, zwierzętach? Chłonęłam zawsze te jego opowieści jak gąbka. Niezwykły talent gawędziarski i charyzma … Szkoda, że już teraz nie ma takich programów…

Don’t you see. This is just an endless ride. Here they come to take
away your soul and pride. And it’s all rights removed.
A restless soul. You’ll never grow old. Too scared to let go.
Drifting back in the echoes of your past. Run ’till you fall.

(Airbag)

Udanego wieczoru :)

3 uwagi do wpisu “you should hide while you can

  1. Pamiętacie, pamiętacie. Pan Sumiński oprócz wiedzy i daru jej przekazywania dysponował również ciekawym głosem, do dzisiaj go pamiętam.
    W mojej rodzinie prezenty są tylko dla najmłodszych, ale podobnie jak Ty zrobiłam sobie sama książkowe podarki. Również po b. atrakcyjnych cenach. A widzę, że i empik, i merlin mają obecnie ciekawe wyprzedaże;)

  2. :) u mnie swego czasu też były prezenty – jak byłam dzieckiem, potem już jakos zanikła ta tradycja. chociaż bywa że rodzina zaskakuje, zwykle jakies mało znaczące drobiazgi sobie robilismy czy robimy ale nie jest to kwestia wigilii akurat.
    wyprzedaże widziałam, ale już nie przeginam :)) pozdrawiam

  3. U mnie prezenty pod choinką jakieś były – ale nic książkowego, zatem podobnie jak Ty praktykuję samodzielne sprawianie sobie prezentów książkowych. Liczę na to, iż jutro przyjdzie pierwsza przesyłka :)

Skomentuj

