wszystkiego dobrego

Kolejny rok się kończy. Nie wiem kto wymyślił pojęcie czasu w ogóle, bo dla mnie jest to wszystko nieco kosmiczne. Nigdy nie lubiłam Sylwestra ale też nie napinam się specjalnie, nie zmuszam do niczego i z uśmiechem traktuję pytania tuż po – „jak spędziłaś Sylwestra?” – „Sam zszedł” odpowiadam kopiując bezczelnie pewien stary dowcip ;)

Jeśli chcę zostać w domu – zostaję w domu zakopując się z książką pod kocem, mając pod ręką dobre wino. Jeśli zdarza się u kogoś domówka w mniejszym lub większym towarzystwie to też nie odmówię (jak w tym roku właśnie). Życzę wszystkim udanego Sylwestra – spedźcie ten wieczór tak jak chcecie….

Poza tym, nie robię podsumowań, nie planuję. Z reguły i tak wszystko jest na odwrót, na przekór, inaczej. Tylko co do czytania powiem, że zamierzam bardziej się przykładać do pisania o książkach jakie przeczytam, mniej kupować, a czytać te z własnego regału przepełnionego już na maksa.

A w tym nowym roku, który to nadejdzie z dniem 1 stycznia (jak ktos to sobie dziwnie ustalił) życzę Wam po prostu wszystkiego dobrego. Żyjcie tak jak chcecie, kochajcie, bądźcie sobą, miejcie odwagę, dobry humor, siłę, dystans do siebie i do świata, oraz…. kasę na wiele wiele wiele nowych książek :))) A temu diabełkowi z rysunku Mleczki, pokazujcie język albo jak trzeba środkowy palec ;) bo on zmierzły jest i upierdliwy (wiem coś o tym ;))

[music na dzisiejszy wieczór tutaj = uwielbiam! a to jeszcze bardziej :)]

20 uwag do wpisu “wszystkiego dobrego

  1. Mary – wszystkiego, wszystkiego naj…. Baw się dobrze, wypij jakiś kieliszeczek za moje zdrowie – ja kurczę nie mogę, wcinam antybiotyki i nigdzie nie idę, to nic z tego. :(
    Mam nadzieję, że jakieś marzenia się nam się jeszcze spełnią – wszystkiego dobrego, papa. :)

  2. Mary życzę ci aby w nowym roku dziuniom się częściej tipsy łamały i musiały brać L4, worków książek (oczywiście za kilka złotówek) i więcej pierdów do opisywania :D

  3. hahahaha :))))) dobre, dzięki :) nie wiem czy mam życzyć wzajemnie? ;) po prostu życzę tego co w notce + usmiechu czytając moje pierdy ;)

    a wszystkim powyżej dziękuję i życzę również tego samego :)

  4. Mnie bawi najbardziej zawsze to ze marudzisz aaa i tak nikt tego nie czyta nie wiem po co to pisze ale to moj blog i robie co chce :D

  5. Wszystkiego najlepszego w nowej astronomicznej erze Wodnika. Cały koniec kalendarza Majów i rzekomy koniec świata, to nic innego jak przejście z ery Ryb do Ery Wodnika (Majowie po prostu wykitowali zanim zdążyli wydać nowy kalendarz) czyli z okresu wiary do okresu rozumu.

    Suma summarum – niech 2012 przyniesie Ci mnóstwo nowych, ciekawych tytułów do przeczytania, moc niespodzianek i spełnienia marzeń :)

  6. hahahaha :)))) ano bo widzisz, taki już ze mnie maruder okropny czasem :))) bez składu i ładu gadam, od nowego roku będzie bardziej ‚elokwentnie’ i ‚inteligentnie’ :d

  7. Dziękuję za tak piękne życzenia :). Ja wejście Nowego Roku przespałam, trochę niechcący (12h w pracy) a trochę celowo, zobaczyć, jak to jest przespać :D. Tobie też wszystkiego najlepszego :).

Skomentuj

