:)

pozwoliłam sobie wkleić obrazek z shapes.pl bo genialny :)

a że dzisiaj Międzynarodowy Dzień Przytulania (ponoć) to przytulajmy się wszyscy razem, będzie cieplej ;))

4 uwagi do wpisu “:)

  1. To ja chcę w kosmos, bo mnie to absolutne zero kosmosu rajcuje. :))
    -23 st. C – tyle było u mnie dziś rano na termometrze, akumulator padł, musiałam truchcikiem 25 minut do pracy iść. Ale co tam. :))
    Kocham zimę, kocham mrozy. ;))
    Wiem, jestem nienormalna. :))

  2. :) oj tam nie jestes nienormalna. Ja tez lubie zimno, tzn wolę od upałów, Mroz też lubię ale … -20 jakos specjalnie do mnie nie przemawia :)))

Skomentuj

