„Od szaleństwa do szaleństwa, takie jest życie” (Ch. Dickens)

„Jeżeli nie potrafisz dojść prostą drogą do tego, by nie być pospolitym, to krzywą drogą na pewno do tego nie dojdziesz.” (Charles Dickens)


Przedwczoraj minęła 200 rocznica urodzin Dickensa. Przeczytałabym „Wielkie nadzieje” ale nie mam, przeszukam stosy książek – coś na pewno się znajdzie, ale najpierw sięgnę po zbiór „Fantastyczne opowieści”, w którym są dwie autorstwa Dickensa: „Dróżnik” i „Wierzcie jesli chcecie”. Książka za 4 zł a w środku też Poe, Dostojewski, Merime, Wilde, Tostoj, Balzac, Gautier, Wells, a wszystko podszyte nutką grozy i mrocznym klimatem…  Perełka.

4 uwagi do wpisu “„Od szaleństwa do szaleństwa, takie jest życie” (Ch. Dickens)

  1. Cieszę się, że przypomniałaś o rocznicy xD Taka piękna.

    Moja ulubiona jego książka to Klub Pickwicka xD

    Pozdrawiam ciepło.^^

  2. A czytałam kiedyś z biblioteki za młodych czasów:) WARTO:) Wielkie nadzieje, mam- kupiłam niegdyś za ostatnie pieniądze w czasach studenckich – zamiast jedzenia.
    Pozdrawiam

  3. Luiza- :) no jednak to był ktos wielki wiec …ja w sumie czytałam tylko Oliwiera Twista i Opowiesc Wigilijną a znalazłam w domu Davida Cooperfielda :)

    montgomerry
    :) hehe, czego się nie robi dla ukulturalnienia :))

  4. Hehe, ano był, ale nie każdy o nim pisze. Czasami czytelnicy boją się pisać o tych wielkich. W domu można – jak zauważam – znaleźć sporo interesujących książek xD’ To dobrze.

    Pozdrawiam!^^

Skomentuj

