piątek

Czytam nadal „Białą gorączkę” HB na przemian z kilkoma innymi książkami, z żadną się nie wyrabiam, na tyle by coś o niej napisać, ale za to wyrabiam się z nabywaniem nowych. Powiecie:   stos – ok, a gdzie recenzje? gdzie notki na temat tych zakupionych książek, tak pięknie prezentowanych?  Odpowiem – w planach. Wszystko w planach… Podobnie jak zakup nowego Stasiuka „Grochów” (czytałam fragment jednego z opowiadań i ryczeć mi się zachciało – piękne), nowej książki Asy Larsson, Theorina, Edwardsona, chrapkę mam też na Rosamund Lupton i nową Elif Safak. Wszystko w planach…

Piątek zamienia mi się w sobotę, poniedziałek w środę a czwartek znika zupełnie. Wtorku już nie szukam. Oglądam programy kulinarne, czytam górskie gazety, planuję i odpoczywam na tyle ile mogę. A ostatnio mogę niewiele. Wiosna się zbliża, a pod powiekami ciągle buro, ale to pewnie wynik przemęczenia….

Dobrego weekendu. Może wreszcie coś napiszę bardziej konkretnego na tym moim blogasku :)

12 uwag do wpisu “piątek

  1. Gratuluję nabytków, Biblioteka Grozy oraz P.D. James cieszy moje oczy :) Skusiłaś się również na Rachel Hore. Kiedy to wszystko przeczytamy ? Pozdrawiam i życzę siły :)

  2. Och i ja jestem zaczytana! Nie ogarniam już stosu do czytania, a pisania jak nie było, tak nie ma;/ Stos jak dla mnie apetyczny!! HB nominowany do Nagrody Kapuścińskiego – co prawda z kołymskimi a nie z gorączką, ale może, kto wie? Theroux uwielbiam! Stary Ekspres czytam właśnie (ale podobnie, jak Ty z kilkoma inymi książkami hihi). Niestety, dochodzę do wniosku, że kocham Theroux i nienawidzę, stąd chyba muszę robić przerwy czytając jego książki;/. Thubron niestety mnie przerósł, chociaż Po Syberii czytałam, to po inne (raczej) nie sięgnę;/ No i ta Szabo, która jest jak na wagę złota w swojej nieosiągalności!! Ach!
    Miłej lektury!!!

  3. Na koniec miesiąca akurat znalazły się rekolekcje to przynajmniej coś po nadrabiałam, ale tak to w tygodniu czasu nie ma, a w weekend wszyscy dupę trują i człowiek zmęczony, więc ochoty też nie ma. Ale jak się taki stosik uzbiera to aż człowiekowi się lepiej robi. Chyba najbardziej ciekawią mnie te książki czarnego.

    Życzę Tobie więcej czasu (może jakieś wydłużenia doby? :)) i przyjemnego weekendu!

  4. Alienista na pewno Ci się spodoba.
    P.D. Jamesa też chętnie bym poznała.

    Przesyłam nowy utwór D.Gahana do posłuchania. Miłego weekendu – pod kocykiem chyba, bo zimno, brrrrr.

  5. O, widzę, że masz Alienistę :). Ciekawe czy Ci się spodoba tak jak mi. Ładny ten stosik. Poprawy energii ogólnych życzę ;).

  6. P.D.James to kobitka ;) a warto bo to takie przyjemne angielskie kryminały. Za utwór dzięki – lubię DM i nawet nie wiedziałam, że Gahan cos na nowy rok planuje. Miły kawałek. Faktycznie pod kocykiem wieczór, bo łeb urywa no i zima z deka wróciła.. cholera :) pozdrawiam

  7. Tommy
    Nie wiem zupełnie kiedy, ale mam nadzieję, że życia mi wystarczy :) Dzisiaj słabo mi idzie czytanie, bo wietrznie bardzo a niestety w takie dni cierpię na migreny, więc nielekko jest :) Pozdrawiam

    monilibri
    Szabo jest cudownie mądra w swoim pisaniu.. Thubrona lubię po książce o Jedwabnym Szlaku, Theroux bywa męczący z tymi expresami :))) trzeba chyba nieco odpoczywać, ale wciąga i tak. Lubię jego pisanie. Pierwszą częsć o podróży pociągiem już przeczytałam…. No a HB to rewelacja. Pozdrawiam

  8. Czarne ma zawsze zajebiste książki. To moje ulubione wydawnictwo bo nietuzinkowe jesli chodzi o literaturę podróżniczą, bałkańską no i serię kryminalną Ze Strachem.
    Dzięki i wzajemnie. Pozdrawiam

Skomentuj

