losowanie i stosik

Do Opowiadań 2 notki niżej zgłosiła się masakrycznie duża liczba osób ;) bo AŻ 4: Tricky, Maleństwo, Clevera i Snorri. Zrobiłam szybkie losowanie programem losującym, ale niestety obfocić i udokumentować nie zdążyłam, a poza tym to mi się nawet nie chciało, więc musicie mi wierzyć na słowo, że tym razem szczęscie miał Tricky. Czekam na adres :)

Rozleniwiona jestem, ale czytam za dwoje. Zaśmiewam się przy Pratchetcie miedzy innymi ;))) A to moje ostatnie zdobycze upolowane na aukcjach i kupione z jakimś rabatem z okazji Światowego Dnia Książki.

„Czy na tym właśnie polega życie? To poczucie mroku ciągnącego człowieka w przepaść?
Jak oni mogą z tym żyć? A przecież żyją i nawet widzą w tym jakieś przyjemne strony, choć jedyną sensowną reakcją jest tylko rozpacz. Zadziwiające – czuć, że jest się maleńką żyjącą istotą wciśniętą między dwa urwiska ciemności. Jak mogą wytrzymać to życie?
Najwyraźniej trzeba się do tego urodzić.(Kosiarz – TP)

10 uwag do wpisu “losowanie i stosik

  1. Oj Mary, ale dowaliłaś- stosior Pratchetta :) Czytałam wszystko poza Nuchem ciekawam kto ci się najbardziej podoba. Bo moim pierwszym Pratchettem był „Kosiarz”- od tej pory wielbię Śmierć.:D

  2. Ja nic jeszcze Pratchetta nie czytałam – zaniedbanie ogromne. Ostatnio przyznałam się do tego koleżance, od razu wsadziła mi do ręki „Mort” i kazała koniecznie przeczytac… Także zaniedbanie zostanie troszeczkę nadrobione. ;)

  3. Claudette
    no taki na relaks w sam raz, a i daje do myslenia :)

    Beatrix
    Ciekawe czy ci się spodoba, Mort – genialne, bardzo lubię… :) jestem własnie w trakcie

    vampire_slayer
    :)))) nooo sama sie zdziwiłam ze az tyle :)

Skomentuj

