nowe „Książki”

Jest już nowy magazyn „Książki” jakby ktos chciał kupić :) ja już mam. Otworzyłam na którejś stronie, a tam jeden z podtytułów w artykule „Cel, pal, pieprz”:  „Stojący chuj nie ma sumienia”. Haha, no proszę, nawet artykuł o seksie w polskich powieściach jest.

Poza tym Pilch, Chatwin, trochę o europejskich kryminałach, itp itd.

Dodatkowo skorzystałam z jakiegoś bonu rabatowego, jaki mi się przyplątał kiedyś i mam nowego Theorina „Smuga krwi” za cenę -30%. Tak to ja mogę kupować.

5 uwag do wpisu “nowe „Książki”

  1. Właśnie przeczytałam ten artykuł. Durny i bazujący na tanich chwytach, znacz na przyciągającym jak magnes seksie i tematach około-łóżkowych. Ale przez ten artykuł sięgnęłam po książkę R. Ziemkiewicza, którą miałam w domu i ją teraz czytam!
    :)

    Polubienie

Skomentuj

