nooo to tak

Takie mam, o 

a najbardziej cieszą mnie chyba „Islandzkie zabawki”. Poza tym, to się wciągnęłam bardzo w Ake Edwardsona i już pochłaniam „Słońce i cień” – świetne.  Jak tak dalej pójdzie do za kilka dni połknę wszystkie następne.

No to pożyczę sobie miłego czytania i sobie pójdę do swojego kącika, bo nic tu po mnie :)

7 uwag do wpisu “nooo to tak

  1. No, wreszcie ktoś, kto polubił Edwardsona:) Bo już myślałam, że jestem jakaś dziwna;) A o „Islandzkich zabawkach” pierwszy raz słyszę, ale tytuł intryguje, więc zaraz sobie poguglam;)

    Polubienie

  2. Po pierwszej częsci to jakos sceptycznie byłam nastawiona, ale druga i teraz trzecia którą czytam ogromnie mi się podobaja. a potem, ponoc jest tylko lepiej. Wiem że Tobie sie podobało, czytałam, pisalas kiedys w jednej notce o kilku czesciach naraz :)) a „Islandzkie zabawki” to taka podróżniczo-reportażowa

    Polubienie

  3. :) polecam, ale nie zrażaj się po ‚Tańcu z aniołem”
    Asa też słyszałam ze swietna ale ja jeszcze 2 nie skonczylam :d

    Polubienie

  4. Nie porównam ci, ale jesli generlanie lubisz kryminały z klimatami skandynawskimi to sprobuj. Notka nizej jest o ksiazce wczesniejszej.

    Polubienie

Skomentuj

