piątkowo

„Gdy się pomyśli, ile książek jest już na świecie i ile ich codziennie przybywa, to najprawdopodobniej Bóg przy następnym potopie posłuży się nie wodą, lecz papierem.”  Wiliam Faulkner

Prawda to, chociaż ostatnio przeglądając nowości książkowe rzuciły mi się w oczy tylko dwie, które na pewno kupię, a mianowicie :

Jo Nesbo „Upiory”, bo to kolejna część z Harry Hole
Natsuo Kirino „Wyspa Tokio”, bo po prostu lubię jej książki.

Przeczytałam „Słońce i cień” Ake Edwardsona, więc być może wreszcie zbiorę się do spisania moich wrażeń, bo ostatnio ochoty i skupienia za grosz. Póki co, odpoczywam celebrując jako tako długi weekend, podjadając truskawki, którymi mogłabym się żywić tylko i wyłącznie, czasem jedynie przegryzając wafelkami albo bananem:) Odkryłam płytę „Plastic Heaven” zespołu Neuman, kompletnie mi nieznanego, a zawładnął mną tak mocno, że wsiąkłam w ich muzykę i od dobrych kilku dni nie słucham niczego innego tak naprawdę.

Proszę bardzo, oto kawałek nr1, tutaj kawałek nr2, a tutaj jeszcze kawałek nr3. 

10 uwag do wpisu “piątkowo

  1. Oooooooo, nowa książka Kirino Natsuo (*____________*) Ukradnę tę wiadomość, jeśli nie masz nic przeciwko xDDD

    No no no, Faulkner xD

    Słonecznych dni życzę!

  2. Ach, chyba i mnie zaraziłaś muzyką Neuman. A na pewno zapoznałaś i będę ich jeszcze słuchać. Świetna muzyka. Podoba mi się. Lekka (w sensie, nie przeszkadza, ale jak się chce można zamknąć oczy i tak się wsłuchiwać), świetna kompozycja gitar, pianina i jego głosu… No super :).

  3. Możesz mi Mera przetłumaczyć to (*____________*) ????? :D
    Tiaaaa, tutaj muszę przyznać, że zgadzam się z Bogiem – książki to zło xD

Skomentuj

