dawno nie było ;)

Czego? Kupy. Kupy książek.

Nabyłam po okazyjnych rabatach to tu, to tam, wyprzedażach to tam, to tu. To i tak jeszcze nie wszystko, bo kilka jeszcze spłynie do mnie na dniach, to może zrobię update :) Chwalić się lubię tymi zdobyczami, bo to dla jednych wkurzające takie te stosy, które nic nie wnoszą podobno (no bo co?), a dla innych to przyjemne oglądanie. A że lubię sprawiać i przyjemność i lubię też czasem wkurzać ludzi –  to proszę bardzo :)

Jest trochę górskich, ze 3 kryminały, nieco Biblioteki Grozy, trochę literatury pięknej. 

Próbuję się ogarnąć w ten okropny od wczoraj upał (mało się nie zagotowałam dzisiaj w tramwaju) i wreszcie cos tu napisać konstruktywnego. Albo chociaż w miarę ciekawego…. ale najpierw wezmę się za porządki ;)))

ps. zmieniłam zdjęcie książek, bo tamte dwa zdjęcia jakoś się pochrzaniły, kiedy próbowałam je zmniejszyć i ustawić obok siebie. W końcu się wkurwiłam i ustawiłam książki obok siebie ;)) Ile to się człowiek musi namęczyć żeby coś/się dobrze zaprezentować ;)))))))

19 uwag do wpisu “dawno nie było ;)

  1. Ohoho, potężne stosisko, nie ma co! :) Zwłaszcza ,,Arthur&George” i ,,Puls” wyglądają świetnie. Zazdroszczę Pamuka – co prawda nie czytałam jeszcze żadnej jego książki, ale taka cegiełka przyjemnie wyglądałaby i u mnie na regale :)

    Polubienie

  2. Uwielbiam stosiska. Tez się nad tym Barnesem zastanawiałam bo był gdzieś po 9 złociszy panie dzieju ale póki co się pinionżki rozeszły na co innego :D

    Polubienie

  3. weź, jaki stos!Hesse zazdroszczę, Na plebani polecam, Arthura i George mam ale nie czytałam, a reszty nie znam. Wiedza moja więc mało rezolutna jest.
    Pozdrawiam

    Polubienie

  4. Hesse to jest moja zdobycz z której najbardziej się cieszę, chociaż i tak jeszcze daleko mi do skompletowania reszty z wyd. PIW. Niektóre tytuły osiągają kosmiczne ceny. No i niestety ciężko dostępne. „Na plebanii..” to od dawna chciałam, ale cenowo mnie odstraszała. Natomiast skorzystałam z promocji w Weltbildzie po 9.90 (tu mała reklama) ;D Pozdrawiam też :)

    Polubienie

  5. hiliko
    Ja Pamuka nie czytam w ogóle bo mi nie podchodzi, ale to są jego eseje, przemyslenia – i jak podczytałam trochę w księgarni to od razu kupiłam :)

    agaczyta
    :))) nooo chciałam jeszcze “Papugę Flauberta” ale w mojej stacjonarnej księgarni oferta za 9.90 była ograniczona zaledwie do jakichs 15 tytułów. Porażka!!! Ewentualnie mogę zamówić cos jeszcze przez internet, ale nie wiem czy jest sens.

    Polubienie

  6. porta celeste
    no ja też jestem ciekawa, bo to czasy Anglii jakie lubię, no i Arthur Conan Doyle..
    I jeszcze mnie ciekawią z kolei pozycje o których piszesz u siebie :)))

    Seso
    :))) mnie też się rozchodzą piniążki czasem gdzies w różne strony, ale na książki zawsze się jakies grosiki wysupłają dziwnym sposobem

    Polubienie

  7. Ja zamówiłam przez internet i paczucha już na mnie czeka w sklepie, a że jeszcze potem domówiłam 2 inne, to się nie spieszę. odbiorę wszystko razem. Papugę miałam w koszyku, ale wyrzuciłam… Postanowiłam się ograniczać :))

    Polubienie

  8. Patrzę na twój stosik i myślę, że to takie fajne, jak można popatrzeć sobie na książki, które nie tylko nie są nowościami li i jedyne, ale i czasem sa mi zupełnie nieznane. Czytałam tylko Arthura i Georga, ale daaawno, niewiele jakoś pamiętam… A Na plebanii mam. Na razie tylko mam. :)

    Polubienie

  9. dabarai
    no niewiele z tego mojego stosu to nowosci, w zasadzie chyba tylko te dwie górskie wydane przez Sklep Podróżnika. I chociaz na nowosci dwie mam chrapkę (nowy Nesbo i nowa Natsuo Kirino) to z reguły ja juz za nowosciami nie nadążam…. Zresztą mało jest ciekawych, a ja mam mnóstwo zaległosci. Tyle że przez ten cholerny upał nie jestem w stanie czytac…

    tommy
    no ja tez się cieszę, że udało mi się utrafić na te książki…:) Ciekawa jestem tylko czy jesczze mi czegos brakuje, bo już tracę wątek co wyszło.. :))) pozdrawiam

    Polubienie

Skomentuj

