nowy numer „Kontynentów”

Nowy drugi numer „Kontynentów” już mam, a w nim znów Varga, Theroux, Cegielski, Masłowska, Jagielski, Smoleński, Pilch, Ostałowska, nowości w książkach podróżniczych, reportaże i piękne zdjęcia m.in. Mikołaja Grynberga.

Pierwszy numer przeczytałam od deski do deski pomijając z lekka artykuł Kydryńskiego (tu też jest) bo nie lubię gościa i wydał mi się kompletnie niepasujący do Hugo-Badera czy Smoleńskiego.

Narazie tylko tyle ode mnie, bo dopiero w weekend skupię się na lekturze czegokolwiek… ostatnio ciągle brak czasu i siły.

„Podstawowa podróż mojego życia, to jest podróż wokół chałupy moich dziadków w Wiśle. Zacząłem ją czterdzieści lat temu i mam poczucie, że jeszcze nie zrobiłem pierwszego okrążenia, a chcę ich zrobić kilka”  Jerzy Pilch

2 uwagi do wpisu “nowy numer „Kontynentów”

  1. Do Kydryńskiego nic nie mam, więc mi w Kontynentach nie przeszkadza…swego czasu zaczytywałam się w jego książce „Pod słońce”, czasami do niej zaglądam, bo to album z pięknymi fotografiami i pięknym tekstem.

  2. On mi po porstu jakos nie pasuje, zupelnie nie rozumiem czemu, chociaż pisze ciekawie i w swoim stylu. Może gdybym znała jego książkę to inaczej. Co ciekawe jestes chyba drugą osobą, która wspomina tytuł „Pod słońce”. Warto chyba się zapoznać.

Skomentuj

