tylko to

„Piję kawę i wyobrażam sobie brzask gdzie indziej”

A. Stasiuk „Jadąc do Badabag”.

4 uwagi do wpisu “tylko to

  1. Bardzo ładny cytat, znamienny…jakby go potraktować dosłownie, to też tak mam, często…
    Jak jest metaforą, to jeszcze nie odgadłam przesłania, ale nie czytałam książki, a bardzo bym chciała…

  2. szczerze mówiąc nie pamiętam już kontekstu, dla mnie to jest książka, którą bym tu przepisała w całosci, niemniej cytat mi utkwił w głowie, bo tak jakos mi się zachciało znalezć w zupełnie innym miejscu z tą pitą kawą. Książkę oczywiscie polecam.

Skomentuj

