„Kontynenty”

Podobno już ukazał się przed Świętami, ale człowiek zagoniony…. mam nadzieję, że jutro uda mi się gdzieś upolować jeszcze 3 numer „Kontynentów”.

K

„W trzecim numerze pisma znajdziecie rozmowę m.in. z Jerzym Stuhrem o zamiłowaniu do Włoch oraz „Dzikie, zapalczywe, w gęstym lesie wychowane” – czyli spotkanie Adama Wajraka z wilkami. A także Max Cegielski z Małego Tybetu, Wojciech Jagielski z Konga, Andrzej Stasiuk z Chin, Mariusz Wilk z Rosji. Niezwykłe fotografie Tomasza Gudzowatego, Krzysztofa Millera oraz Bronisława Malinowskiego.”  (źródło : kulturalnysklep.pl)

(tylko Stasiuk z Chin…? hmm)

15 uwag do wpisu “„Kontynenty”

  1. Nie czytałam jeszcze całego numeru, ledwie 2 artykuły. Polecam fragment reportażu Tochmana z filipińskich slumsów, a konkretnie z turystyki slumsowej – bardzo dobry, lekko drwiący, ale boleśnie prawdziwy.

  2. Gdzies widziałam (nie pamiętam już gdzie), że ten artykuł o Chinach nietrafiony ale czemu to nie wiem? Nie było żadnych wniosków ani argumentów. Przeczytam na pewno.

  3. Wszystko mi pasuje, tylko… Stasiuka do Chin wywiało??? No, no, ciekawe. Nawet, powiedziałabym nieco rewolucyjne – w kontekście Stasiuka, oczywiście :) Przeczytam na pewno, jak kupię, bo widzę same smakowite kąski w zapowiedzi.

    P.S. Skończyłam „Święto kozła”. Arcydzieło. Moja książka mijającego roku i w ogóle, kilku ostatnich lat. Dawno już nie czytałam czegoś tak zapadającego mi w głowę i w duszę. Tylko dla tego jednego tytułu dałabym Llosie Nobla.

  4. :)) no własnie też mnie to nieco zadziwiło :)) ciekawa jestem bardzo tego artykułu.

    ps. No szkoda że nie piszesz nigdzie bo bys na pewno dobrą recenzję napisała :)

  5. Jak przeczytasz sama, to sobie wtedy popiszemy :) Znów Ci desant na bloga zrobię :)

    Dobrze, że Ty piszesz tutaj, bo i o „Kontynentach” nowych się od Ciebie dowiem, i o innych tytułach czy autorach :)

    P.S. Rezerwację sobie właśnie na „Hobbita” w Multikinie robiłam i termin z Mężem ustalaliśmy, więc przepraszam za zwłokę w odpowiedzi :)

  6. Cytatem Cię ze „Stowarzyszenia Umarłych Poetów” namaściłam, a Ty mi tu okoniem? :) W sumie, masz rację: źle Ci przypisałam. Dla mnie w blogosferze czytelniczej jesteś jednym z Admirałów! :)))) Fejsbuka nie uznaję, więc i konta nie mam – czuj się zatem tu oficjalnie „zalajkowana” :)

Skomentuj

