akuku

Takie mi się przyplątały jeszcze co nie były na zdjęciu wcześniej pokazane. Przyszła paczka dzisiaj, podczas gdy ja już zupełnie zapomniałam, że coś zamawiałam :) Bardzo mnie cieszy 2 tom „Rozmów o Jarocinie” (pierwszy już podczytywałam, rewelacja, gdzieś na półce mam…) – wciągające niesamowicie są te rozmowy, a tu dodatkowo jeszcze z zespołami, które miały okazję wystąpić na festiwalu. Świetny zbiór. Do tego 3 reportażowe (czyli ulubiony mój gatunek) o Rosji (korespondenta Informacyjnej Agencji Radiowej Polskiego Radia), przewodnik po Berlinie – o którym Kuczok pisze, że to „duchowa przyjemność najwyższej klasy” i reportaż o Grecji dziennikarza radia TOK FM. Ostatnia zdobycz to póki co ostatni tom z Flawią de Luce – Bradley’a. Koniec z tym kupowaniem. Czas na czytanie. O ile czas, skupienie i bardzo przyziemne sprawy jakie cały czas walą się na głowę, pozwolą. Pozdrawiam :)

Image

2 uwagi do wpisu “akuku

  1. No to żeby ci się już nic na głowę nie zwalało życzę, abyś mogła spokojnie wszystkie te książki przeczytać. Flawia, mam nadzieję, Cię rozbawi :)

  2. Te reportażowe bym przygarnęła, choć przyznam szczerze, że na moim regale roi się od książek nieprzeczytanych (reportaży również), które czekają na zainteresowanie, a mnie co chwilę inne książki w łapy wpadają:)

Skomentuj

