:)

No to może ja nic nie powiem już :) ….  tylko to, że cholernie cieszy mnie, że trafiam na książki przecenione / rabaty/ wyprzedaże w tematyce, która mnie interesuje :)

DSCF0003

14 uwag do wpisu “:)

  1. A cóż tu mówić?! Zdjęcie bardzo wymowne :) Po raz enty pisać nie będę o doskonałym kalibrze wybieranych przez Ciebie książek, więc Ci przynajmniej napiszę, że „Dostatek” też mnie skusił i czekam, bo w drodze… „Kradnąc konie” kiedyś mi się fantastycznie czytało, ale, że nie wszyscy przepadają za takim typem lektury, liczę się z rozczarowaniem u innych. „Biednych ludzi z miasta Łodzi” mam w twardej oprawie, bo grubaski staram się nabywać właśnie w takiej – lepiej mi się później czyta. Eee, co tu się rozpisywać będę: wyprzedaże i promocje książek przywodzą mnie powoli na skraj ruiny finansowej :) Ale jakoś mnie to nie martwi :)
    Czasu na czytanie życzę :)))

  2. Wszystko super! A najbardziej zazdroszczę „Biednych ludzi…” i „Trójki z dżemem…” Nie wiem od jak dawna zbieram się, żeby je przeczytać…

  3. missfeather
    również tak uważam – moje ulubione wydawnictwo :)

    Jabłuszko
    Co do Pettersona to bardzo mi się podobało coś tam z rzeką w tytule.. taka niespieszna, smutna, mroczna książka w sumie. Zakupiłam sobie w Dedalusie póxniej „Po Syberii” czy jakoś tak no i teraz „Kradnąc konie” za chyba 9 zł. Co do „Biednych ludzi…” też bardzo chciałam ją przeczytać ale droga normalnie, teraz była przecena w Empiku o 40% więc za chyba 27 zł co w porównaniu do prawie 44 jest niewielką sumą za ponad 600 stron, tym bardziej że same dobre opinie słyszałam. Moja ruina finansowa też mnie nie martwi ;) byłaby większa (ta ruina) gdybym kupowała te wszystkie książki po normalnych cenach, ale od czego są te różne Weltbildy i Dedalusy :) Jedynie „Dostatek” po normalnej prawie bo minus jakieś 20% od ceny tylko. Ale bardzo chciałam…..
    Dzięki – czas się przyda – zapas na lata już mam :D Pozdrawiam :)

    lu, Karolina K.
    Jak przeczytam nie omieszkam napisać… „Trójka” na wyprzedaży 50% w Znaku

    tommyknokcer
    dobre recenzje zbiera, a podczytałam nieco w księgarni i wiem że mi się spodoba.

    ps. nieco poreklamowałam niektóre księgarnie, ale że zacne promocje to czemu nie :D

  4. Mary, popatrz sobie jeszcze na książkę Daniela Mendelsohna „Zagubieni. W poszukiwaniu sześciorga spośród sześciu milionów” – to tak na marginesie książki Sem-Sandberga. Ja ją kiedyś na Allegro kupiłam po okazyjnej cenie (osoba chyba nie bardzo wiedziała co sprzedaje), bo nigdzie indziej dostać nie mogłam a bardzo chciałam mieć. Nawet nie wiem, czy teraz z dostępnością tego tytułu coś się zmieniło; musiałabym sprawdzić. Niemniej, mocno polecam.

    W Empiku kupiłam sobie ostatnio za połowę ceny upragnionego Mulischa „Odkrycie nieba” :))) Był jeden, jedyny egzemplarz na cały salon i chodziłam koło niego jak kot wokół kiełbasy: najpierw obchodziłam się smakiem, bo w promocji typu „2 za 1” za nic nie mogłam dobrać niczego ciekawego na to drugie – i tak za każdym razem po trzykrotnym przekroczeniu progu salonu w różnych odstępach czasu. Już się pogodziłam, że nie kupię, bo 60 zł regularnej ceny do zakupu nie zachęcało. Przychodzę tydzień temu po raz czwarty, a tam przetrzebione półki z promocją i nowy szyldzik nad tymiż – „- 50%”. Złapałam natychmiast, do kasy biegiem i teraz, ilekroć spojrzę na stos, czuję prawdziwą dumę: wytrwałam! :)

  5. Wiem, widziałam. Tylko obłowiłam się już w Znaku w co innego, a i tak przekroczyłam limit :(

  6. Jabłuszko – „Odkrycie nieba” chyba gdzieś mam w jakimś starszym wydaniu, tak mi się wydaje.. bo już tracę rachubę co mam a czego nie :) Fajnie że trafiłaś tak tanio – trzeba po porstu cierpliwości :)

    Mendelsohna – nie znam, zobaczę sobie co to , dzięki :) wiem że na Twoich polecankach zawsze mogę polegać

    lu :) zawsze można sobie wyznaczyć drugi limit :D

    igormorswin :) przeczytam zobaczę, jakoś od dawna mnie kusiła lektura tej książki, i ładne wydanie jest :)

  7. Jabłuszko _ Odkrycie nieba… pomyliło mi się z Atlasem Chmur.. uch – ale Odkrycie Nieba też było w moich planach. faktycznie masz racje ze w E. na polce -50% – nabyłam!! :)))) super, czad . dzienks za info
    Popatrzyłam też w necie za tą książką Mendelsohna o któej wspomniałaś, i już wiem że bardzo chciałabym przeczytać. Ogromnie ciekawie się zapowiada – czatuję.

  8. Shilo i Szczygła już przeczytałam, ale pierwszy raz mam tak, że chętnie przeczytałabym cały cudzy stosik. Bardzo fajne książki wybrałaś.

Skomentuj

