update

Taki mały update do poprzedniej notki. 

Image

15 uwag do wpisu “update

  1. Buahahahahah… ;)))))) Rozkręciliśmy się, widzę, koleżanko :)))) Pewnie: co sobie będziesz żałować! ;)

    Pana Wiesława Myśliwskiego, jednego z moich Mistrzów, proszę wyjątkowo troskliwie ustawić na półce :) I nie odkładać na zbyt długo lektury, bo w mądre słowa mądrych i prawych ludzi zawsze najlepiej otulać się natychmiast.

    Polubienie

  2. :) Ale to przecież tylko update. O tych książkach pisałam przecież niżej – tu tylko wersja wizualna :-) mój blog powinnam nazwać ‚czytaj od stosu po lewej’ :-D pozdrawiam wszystkich.
    PS. Myśliwski jest przecudny jeśli tak rzec można,zaczęłam „Kamień na kamieniu”..

    Polubienie

  3. Ja tak uwielbiam tego Myśliwskiego a nadal czytałam tylko „Widnokrąg”. Może dlatego że mi mojego dziadziusia przypomina :D

    Polubienie

  4. Cześć Mary. Jeśli “Okrycie nieba” jest gdzieś w sieciowych księgarniach w takiej promocji daj cynk?
    Już od dawna planuję jej zakup.
    Dzięki

    Polubienie

  5. myszkovska – lubię bardzo te jego krótkie formy. już obydwie ze stosu przeczytałam i warto :)

    LuKa Eva
    :) ja też.. dlatego teraz powiedziałam sobie że spróbuję przeczytać najpierw te które zakupiłam + traktat o łuskaniu fasoli, który gdzieś na półce wcześniej się znalazł, i dopiero jak przeczytam to sięgnę po „ostatnie rozdanie” – może wtedy dorwę taniej :))) bo na pewno minie trochę czasu od premiery :D

    Polubienie

Skomentuj

