yo

Urlop mi się kończy, nic nie przeczytałam (do końca), niewiele odpoczęłam, za dużo nakupowałam zaś, ale cicho sza, nic nie powiem bo już wstyd mi się tak chwalić :D pozdrawiam serdecznie wszystkich :)

ps. a jeszcze za chwilę nowy Stasiuk i nowy Ake Edwardson .. tra la la … plum plum :)

ps. czy ten blog ma jeszcze jakiś sens? pewnie ma.. tylko kiedy ja tu coś napiszę to ciort wie :))

ps. no dobrze… dla zainteresowanych kolejna fotka wodząca na pokuszenie :)

qq

19 uwag do wpisu “yo

  1. Ma, ma :))) To mówię Ci ja, a wiem, co mówię ;) :)

    A propos zakupów: przyjrzyj się temu – Joel Dicker „Prawda o sprawie Harry’ego Queberta”. Może Cię zainteresuje. Ja ją dziś nabyłam w empikowej promocji „2+1” na WSZYSTKIE książki. Jak jeszcze potrwa ona, to sobie upragnionego „Drooda” Simmonsa takoż nabędę.
    W ogóle – kilka świetnych premier się szykuje i jedno wznowienie też.

    Przyjemnych ostatnich chwil urlopowych życzę :)

    Polubienie

  2. Jabłuszko – tego Dickera to ja nawet oglądałam se ostatnio i kusił trochę, bo ciekawe się wydaje… a w promocji tejże to se własnie kupiłam Mankella nowego „Włoskie buty”, „Bukareszt” – Małgorzaty Rejmer i „Jakuck” Książka i z tego co wiem promocja 2 +1 trwa do 23 bądź 22 .09 :)

    Dzięki :) próbuję korzystać jak się da :)

    kultur-alnie – koniecznie, choć dopiero w październiku :)

    Polubienie

  3. Mary, mnie do Dickera przede wszystkim przyciągnęła z daleka dostrzeżona okładka z fragmentem obrazu Edwarda Hoppera, bo go uwielbiam i się zainteresowałam cóż to za książkę firmuje jego praca. Spodobał mi się opis i poczułam się zachęcona. Jako drugą książkę w promocji wzięłam „Legion” Cherezińskiej, trzecią zaś – nowego Myśliwskiego. Jestem przeszczęśliwa :)))

    Nowego Mankella widziałam, ale jeszcze się wstrzymam, bo jak sobie popatrzę w Dedalusie na ceny poprzednich jego tytułów, to sobie w brodę pluję za pośpiech przy kupowaniu. Na „Bukareszt” też mam chrapkę. Z „Jakuckiem” przystopowałam, bo go znam z zapowiedzi, ale chciałabym się najpierw przekonać, co o stylu snucia opowieści pana Książka mają do powiedzenia inni. Nie wiem dlaczego, ale jakaś taka nieufna w tym przypadku jestem, a nie chcę, żeby mi entuzjazm czytelniczy (wiadomo, temat!) przygasiła nietrafiona narracja. Się zobaczy, chociaż Czarne byle czego raczej nie wypuściłoby.

    Polubienie

  4. Jabłuszko
    :) Wstyd ale nie kojarzę w ogółe Hoppera
    Co do Cherezińskiej to mam jeszcze tą sagę całą jej do skońćzenia, narazie 1 tom skończyłam a gdzie tam reszta,.. a widziałam że jeszcze jakiś 4 wyszedł – „Trzy pieśni” czy jakoś tak. Lubię jej pisanie. Myśliwskiego zazdroszczę. Ostatnio wychwalali go w „Tygodniku kulturalnym ” na TVP Kultura

    O Jakucku bardzo pochlebnie na okładce wypowiada się Mariusz Wilk, a to już była dla mnie dobra rekomendacja :) Czarne nie puszcza złych książek, a nawet jeśli to ja na takie nie trafiam :))))

    Polubienie

  5. tommy – na życzenie fotka :)

    portaceleste :) wiesz.. chodzi o grzebanie się w czymś fioletowym zapewne :D hehe.. tytuł angielski to „A funeral in blue” :)

    Polubienie

  6. Zacny stosik :)
    Mankell u mnie też oczekuje na przeczytanie, „Zimny wiatr” zrecenzowałem, wiktoriańskie kryminały Anne Perry po prostu wyborne – jutro premiera kolejnego czyli „Klub ognia piekielnego” z inspektorem Pittem.
    Natomiast tytuł „Pogrzeb we fiolecie” odnosi się do tego, że w czasach wiktoriańskich fiolet-purpura były kolorami żałoby.
    pozdrawiam :)

    Polubienie

  7. tommy
    :) no włąsnie widzialam zapowiedź nowej Perry a z tego co mówią częsci ogólnie chyba jest juz 12 ;d pozdrawiam

    portaceleste
    „we” – no trochę dziwnie brzmi :) a czy poprawnie to nie wiem nawet ;)

    Polubienie

  8. kasjeusz- noo juz ostatnio wspominałam gdzieś że moj blog powinien zmienic nazwę na „stosodlewej” :D ale co ja poradzę że pisać mi sie nie chce ::)

    Polubienie

  9. Jabłuszko w normalnych internetowych księgarniach chyba też jest. Na przykład w Merlinie widziałam, tyle że ponad 30 zł kosztuje :)

    Polubienie

  10. Mary, wiem, wiem. To było tylko tak sarkastycznie pod moim własnym adresem, bo co ja Cię pytam skąd masz, kiedy powszechnie wiadomo, że u Ciebie rarytasy po nienormalnych (czyli atrakcyjnych) cenach tylko i że albo promocja, albo Allegro :D :) No fakt: za 12 zł to tylko Ty mogłaś nabyć :)))

    Polubienie

Skomentuj

