z okazji urodzin

5 lat minęło we wrześniu przecież, blogasek już niemłody, z tej okazji mega wypaśny stos z ostatnich tygodni (nie pytajcie gdzie ja to trzymam, kiedy przeczytam i ile wydałam!! bo nie wiem :D, wiem tylko, że jestem niemożebnie porypana :D)

No to ….. sto lat! 

DSCF0041

DSCF0039

DSCF0043

29 uwag do wpisu “z okazji urodzin

  1. Najlepszości! Wielu lat czytania, pisania, mnóstwo przestrzeni na nowe tytuły i wora bez dna z gotówką – aby na bieżąco uzupełniać biblioteczkę :)

    Polubienie

  2. Tommy, missfeather, Luiza – dzięki, to było już we wrześniu dopiero teraz se skojarzylam ze jakis jubileusz chyba coś, jakoś…:D

    Polubienie

  3. Wow! Mnóstwo książek, których nie czytałam, a chętnie, bardzo chętnie zmieniłabym ten stan rzeczy…
    Wielu przyjemnych chwil z lekturą i wielu jeszcze lat blogowania:)

    Polubienie

  4. To fakt – niemożebna jesteś z tymi książkami ;) A więc… przyjemnej lektury pozostaje życzyć :)

    Polubienie

  5. Ładny jubileusz! :))) Nieprzemijającej przyjemności z czytania i gromadzenia, satysfakcji z pisania tutaj, rozciągliwości czasu przeznaczonego na ulubione czegoś robienie :)))

    P.S. Jezu, ale stosy!!! Nigdy w Ciebie nie zwątpię :)

    Polubienie

  6. Wow. To była moja reakcja po pierwszym zdjęciu, bo zapomniałam, że są dwa kolejne. Przewijam dalej i przy drugim jest takie O…. wow. A ta końcu tylko cisza… :D. Gratuluję Ci serdecznie tych pięciu lat, gratuluję tym bardziej bo sama mam już trzy lata i dopiero jak się tyle ma to człowiek odczuwa ile to pracy ;). Także życzę Ci następnych pięciu lat i cieszę się że wciąż tutaj jesteś :).

    Polubienie

  7. Jak to dobrze być wśród równie powalonych na punkcie nowych nabytków. Przypominam tylko,że wiek emerytalny jest stale wydłuany i perspektywa siedzenia i czytania książek w bujanym fotelu (jeśli tylko wzrok dopisze)stale się oddala …

    Polubienie

  8. Dobrego blogowania! A co do książek, to ja bym kupił krzynkę wódki, no, ale jak śpiewano swego czasu „każdy ma jakiegoś bzika” :P

    Polubienie

  9. Wszystkim dziękuję za miłe słowa :))))
    ps. oj tak BERE z blogiem tamtym to już nawet nie licze ile to lat

    W każdym razie stosy u mnie są jak już kiedyś mówiłam zapasem na całą resztę życia a jak wspomniał /a Anonim to fakt że perspektywa się oddala :D o ile w ogóle ta nasza emerytura nastąpi :)

    W każdym razie, BAZYL – skrzynką wódki będę oblewać poważniejsze rocznice, blogowanie to takie se jest żeby aż tak bardzo przeżywac, chociaż jak mówią każda okazja dobra :)))))) Mnie jednak do alko nie ciągnie, wolę się skupić na innych bzikach :)))) ;)

    Dzięki wszystkim, że mimo mojej nikłej ostatnio tu obecności jeszzce zaglądacie i macie dla mnie zawsze miłe słowa – to bardzo fajne :) Dobrze mi tu, a jak czas i inne sprawy pozwolą to będę tu częsciej. Nieco wypadłam z rytmu pisania recek to prawda, co nie znaczy że nie czytam.

    Jedna ze stosu „Umysł w ogniu” jak wspomniał RECENZENCKI jest mocną ksiązką i zaskakującą , podobnie jak choroba o której jest niej mowa.- to prawda – bardzo dobra i niebawem coś o niej skrobnę, oczywiście jak znajdę chwilę w tym tak zwanym Życiu. Pozdrówka dla wszystkich

    Polubienie

Skomentuj

