grubo

DSCF0005qprawie już zimowe czasy nadeszły. czytać jest co, jak widać, ale ani nastroju ostatnio ani czasu. schemat się powiela. wydawnictwo uraczyło mnie niespodziewanie książką kulinarną,  a resztę nabyłam po cenach rabatowych tudzież wyprzedawanych na allegro. cegła „Podróże po Syberii” osiągnęła na allegro cenę raptem ok. 30 zł a cenowo z okładki jest ~2 x więcej (choć to nówka, no mam oko, mam, a poza tym reportaż to genialny!) a „Listy. Mrożek Lem” jakieś 20 zł. poluję, szperam, jak mam czas – lubię to.nie lubię za to zaczynać zdań z dużej litery – tak jakoś.

nowy magazyn GW „Książki. Magazyn do czytania” też się już pojawił, ale narazie tylko przejrzałam, bo nie mam kiedy usiąść na spokojnie, się kurna zrelaksować porządnie, wiecznie coś.. wiecznie jak nie praca, to stresy związane z życiem poza – zawodowym. szlag by to. trudny to rok.  ale będzie dobrze. wcześniej, później – będzie. musi. pozdrawiam.

14 uwag do wpisu “grubo

  1. Rewelacyjny stos:) U mnie dziś trzy nowe nabytki, więc nie zielenieję z zazdrości aż tak bardzo mocno;) „Listy” to bardzo dobry nabytek! Widzę, że czytujesz Mankella, może u Ciebie znajdę odpowiedź na pytanie czy w późniejszych tomach Wallander jest lepszy niż w pierwszym;)

    Polubienie

  2. Do wszystkich się uśmiecham a do Małgośki powiem tylko tyle, że ja Wallandera uwielbiam – on jest na swój sposób irytujący tą swoją rozwlekłością w działaniach, nieco-ciapowatością, ale jakoś tak mnie odpowiada… Książki są lepsze z tomu na tom – tak mi się wydaje, poza tym polecam serial szwedzkiej produkcji pt „Wallander” – nie na podstawie książek – świetny :)

    Polubienie

  3. Mary, widziałam tylko jeden odcinek (chyba trzeci sezon już) i rzeczywiście Wallander nie był tam takim troglodytą jak w „Mężczyźnie bez twarzy”;) Będę czytać dalej! Miłej niedzieli:)

    Polubienie

  4. Hihi, i ja wczoraj kupiłam kilka książek, przy czym dzisiaj mi się przypomniało, że mogłam jeszcze dwie, a w trakcie czytania Twojej notki, przypomniała się kolejna… No nic, to już raczej w przyszłym miesiącu ;).

    Polubienie

  5. Korespondencja Lema i Mrożka uśmiecha się do mnie z półki… Zajrzałem „poza kolejką” – to był błąd… Tam aż się iskrzy od humoru!

    Polubienie

  6. Zgred – :) też tak słyszałam.. i nawet podczytując fragmenty gdzieniegdzie wyłapałam takie fajne poczucie humoru :)

    Kominy – ostatnia ? ciekawa? zwykłe przepisy kulinarne.. :)

    Polubienie

Skomentuj

