nowe

takie nowe mi przybyły – trzy od dołu od Agory (rozpieszczają mnie reportażowo) a reszta nabytki z różnych źródeł za różne grosiki :)

Image

13 uwag do wpisu “nowe

  1. Jakie bukowe piękności :D Bardzo bardzo ciekawi mnie „Moja walka” (czekam niecierpliwie na Twoją opinię), zachwyca powrotem do Japonii po 10 latach „Rekin…”, no i jeszcze Paul Auster… „Sunset Park” czeka sobie u mnie na półce na odkrycie, a „Dziennik Zimowy” sprawię chyba Tacie na Dzień Ojca :)

    Polubienie

  2. Też ciekawy jestem Twoich wrażeń odnośnie Norwega, zbiera pozytywne recenzje, choć przyznam, że WL swoim (kolejnym) sztampowym marketingiem skutecznie zniechęca. Nie zmienia faktu, że jestem ciekawy, bo dawno już nie widziałem zwykłej skandynawskiej powieści tak ochoczo reklamowanej. Wyjątkowo szybko u Ciebie na półce, w piątek rzekomo premiera była :D

    Polubienie

  3. Krzysztof, tak szybko bo zamówiłam w przesdprzedaży w Matrasie. Pojawiła się 24go a 25go odebrałam sobie :) Reklamowana jest przesadnie ale myślę, że będzie warto…

    Polubienie

  4. Uuu! Latający reporter! Jakoś mnie ominęło, że go znów po polsku wydają – mam na półce jakieś rozpadające się antykwaryczne wydanie…
    Inne też fajne :)

    Polubienie

  5. No ja nakupilam ksiazek, mysle sobie ze niby dlugi weekend, a na to co mam musialabym miec chyba 2 lata urlopu. A co chwila pojawia sie cos nowego!

    Polubienie

Skomentuj

