100 rocznica urodzin Tove Jansson

Była wczoraj ale przegapiłam, to co, czytamy dzisiaj Muminki? ;)

41778_145322202173791_62_n„Jak się gniewać, to się gniewać – stwierdziła mała Mi, obierając ziemniaka zębami – Trzeba czasem być złym, każde najmniejsze stworzenie ma prawo być złe. Ale Tatuś gniewa się nie tak, jak trzeba. Nic nie wydmuchuje z siebie, tylko wciąga do środka.” 

;) Wydmuchujcie – zawsze! jako rzecze Mała Mi.

4 uwagi do wpisu “100 rocznica urodzin Tove Jansson

  1. Mam taki problem w życiu, że nie rozumiem przyczyn popularności książek o Muminkach. Podobnie cierpię przy „Małym Księciu”. Jakieś geny chyba nie te;)

    Polubienie

  2. Daftcount
    Być może nie oglądałeś tego w dzieciństwie. Ja akurat bardzo lubiłam i pozostało mi to do dzisiaj. A znam kilka osób które też uważają, że Muminki to dziwna sprawa i nie ma szału generalnie. Co kto lubi :)
    „Małego księcia” również nie trawię – w sumie nie wiem dlaczego. Nigdy mnie nie ruszała ta historia jakoś specjalnie, chociaż nie mogę powiedzieć, że nie jest mądra.

    Polubienie

  3. Uwielbiam Muminki! :) Ale bardziej książki niż ekranizacje (tych zresztą nigdy nie widziałam w całości), to nie są lektury tylko dla dzieci, zwłaszcza ostatnie tomy, przesycone niepewnością i oczekiwaniem.

    Polubienie

Skomentuj

