……

„Poszedłem do lasu, wybrałem bowiem życie z umiarem. Chcę żyć pełnią życia, chcę wyssać wszystkie soki życia. Żeby zgromić wszystko to, co życiem nie jest. Żeby nie odkryć tuż przed śmiercią, że nie umiałem żyć.”

„Stowarzyszenie Umarłych Poetów” Nancy H. Kleinbaum

335596.1

Robin Williams 1951- 2014   [*]

3 uwagi do wpisu “……

  1. I kultowy już fragment „Waldena” <3 Piękna książka, świetna ekranizacja, Robina Williamsa bardzo szkoda :(
    Odpowiem Whitmanem:
    "Ale Mój Kapitan nie odpowiada, jego usta są blade i bezgłośne.
    Mój ojciec nie czuje mojego ramienia, nie ma w nim życia i woli.
    Okręt już zakotwiczył bezpiecznie i pewnie, podróż skończona i dokonana,
    Z przerażającego rejsu zwycięski statek przybywa z nagrodą,
    Wiwatuj tłumie i dzwony dzwońcie!
    Lecz ja żałobnym krokiem
    Przechadzał się będę po pokładzie,
    Gdzie mój Kapitan leży zimny i martwy."

    Polubienie

  2. Mam ustawione w telefonie powiadomienia o nowych tweetach niektórych ludzi i właśnie dziś o piątej rano tele mi zabzyczał z tą wiadomością. Aż usiadłam. To jest jednak piekielnie smutne i niesprawiedliwe, że ludzie, którym łatwo przychodzi sprawianie radości innym, nie potrafią jej znaleźć dla siebie.

    Polubienie

  3. Bombeletta , Oh Captain my Captain…

    portaceleste – piekielnie smutne.. ale niektórzy ludzie mimo, iż potrafią właśnie sprawiać radość innym (co ponoć jest swoistą drogą terapii podczas depresji) nie wytrzymują ciężaru świata… smutne bardzo.

    Polubienie

Skomentuj

