prezent

Z racji tego, że u mnie w rodzinie nie ma tradycji robienia sobie wzajemnie prezentów na Gwiazdkę, (kiedyś była ale se poszła), a i Święta obchodzi się raczej na pół gwizdka … no bo … tak już jest (nie będę tłumaczyć czemu) pretekstem do sprawienia sobie prezentu jest tzw. choinka, no i mój stał się ten oto zestaw zakupiony własnoręcznie :) bo takie prezenty lubię najbardziej (są wtedy najlepiej trafione ;))

1484550_768892946493501_1409919368467378815_n

13 uwag do wpisu “prezent

  1. Piekne wydanie :-) Ja tez sprawilam sobie dzis ksiazkowy prezent swiateczny, wiec doskonale ciebie rozumiem ;-)

  2. Tiaa. Myślę, że dużo książkożerców tak robi. Ja też, mimo że u mnie w rodzinie wciąż się prezenty daje. Ale nie dostaję książek „bo przecież już dużo mam” więc sobie sama muszę dogadzać :)

  3. He, he, he… Nawet wiem, gdzie kupiłaś ;) Czyżby Ravelo? ;)
    Sama mam ochotę sprawić sobie taki pakiet.

    U mnie prezenty się daje, tyle tylko, że książkowe to tylko my sobie z Mężem, bo ogólnie w rodzinie panuje przekonanie niczym u siaczex powyżej. Święta, jak i u Ciebie, u nas na pół gwizdka i, szczerze mówiąc, nawet tak wolę: bez całej tej hipokryzji, szału na miłość i dobro wszędzie, zakłamania pustego miejsca przy stole, które – jak pokazał kilka lat temu głośny eksperyment Anny Muchy – nigdy nieznanego, spóźnionego wędrowca nie nakarmi i nie ugości. Sztucznie pielęgnowana przez Polaków tradycja i wymuszona serdeczność świątecznego czasu z roku na rok mierzi mnie coraz bardziej.

  4. Jabłuszko
    Aros tym razem, bo jeszcze czyhałam na dwie o tematyce górskiej. Ravelo ostatnio mnie wnerwiło bo zamówione książki chcieli mi wysłać po nowym roku (zamówiłam w listopadzie) z racji tego, że jakaś tam jedna miała opóźnioną premierę i musiałam się naplątać z nimi, żeby chociaż wysłali to co już jest dostępne a za resztę zwrócili kasę bo nie miałam czasu żeby czekać. No ale się w końcu udało jakoś porozumieć. Co prawda Pani która się ze mną kontaktowała była jakoś słabo kumata, być moze dlatego mnie wnerwili. Nie lubię jak się „nie myśli”.

    A co do Świąt, no to właściwie dokładnie tak jak u Ciebie, a poza tym też z bardziej osobistych powodów w tym roku. Wszystko sztuczne a ja religijna czy wierząca też specjalnie nie jestem, żeby się cieszyć i radować i w ogóle.. :)

    Siaczex – zdecydowanie wolę sobie sama sprawiać prezenty :)

    lolanta :) no ładne, 7 mniejszych książek, co mnie cieszy bo poręczniejsze do czytania, niż jakieś opasłe tomiszcze :)

  5. Jednym z moich wielkich życiowych dramatów, jest to, że NIGDY nie dostaję książek na Gwiazdkę, a bardzo bym chciała. Doskonale to rozumiem, bo sama też boję się kupować książki ludziom, którzy bardzo dużo czytają.
    Ponieważ z dramatami trzeba sobie radzić, rozwiązuję problem za pomocą przedświątecznej wizyty w księgarni – zazwyczaj idę tylko raz, za to wychodzę objuczona jak wielbłąd.
    I jedynym tego roku powodem, dla którego nie mogę doczekać się świąt, jest to, że będę mogła przez pięć dni czytać wszystkie te pachnące jeszcze farbą cudeńka.

  6. portaceleste
    dokładnie to samo robię. sprawiam sobie prezenty w grudniu (choć nie tylko) ale zawsze jest pretekst lepszy no bo choinka, imieniny, mikołaj, poza tym jakoś lepiej się czyta zimą kiedy już ciemno się robi przed 17stą.
    Lubie się objuczać też z tego względu że jednak jest więcej promocji z powodu w/w okazji. I tak zamiast za Narnie zapłacić ponad 70 zł, zapłaciłam mniej jak 50. No i podobnie jak u Ciebie, w święta jest wiecej czasu na czytanie… :)

  7. Ja lubię święta spędzać czytająco, bo wtedy jest jeszcze lepszy klimat :)). Samemu sprawia się sobie najlepsze prezenty ;).

  8. Ja też sam sobie sprawiam książkowe prezenty :) I nie tylko na święta !
    Cudny ten Twój prezent :) „Opowieści z Narnii” to jeden z tych cyklów, które chciałbym w przyszłości przeczytać..
    pozdrawiam :)

Skomentuj

