stosik

Pierwszy i zapewne nie ostatni stosik w tym roku :)

DSCN0188

11 uwag do wpisu “stosik

  1. Piękne książki :)
    „Odpływ” świetny, Bronte to już solidna klasyka, a Compton-Burnett też mam i oczekuje na lekturę.
    pozdrawiam :)

  2. Hej, Mary, a Ty nie mówiłaś milion książek temu, że nie masz już gdzie ich trzymać? Bo jak coś, to wiesz, moja propozycja jest aktualna. Podeślij kilka stosików, przechowam Ci, będziesz mogła je często odwiedzać ;) Umowa stoi?

  3. Tommy :) u mnie też czekają na lekturę a widziałam bardzo fajną recenzję Justyny Sobolewskiej z Polityki dotyczącą Compton- Burnett :) Już nie mogę się doczekać lektury ale uwikłałam się w „Gorzkie pomarańcze” reportaż i muszę skończyć.

    The book – nie umieraj ;)) to dopiero pierwszy w tym roku stosik, chociaz teraz jestem kompletnie spłukana ze względu na inne wydatki to zapewne za jakieś 2 mce pojawi się znów coś do zazdroszczenia :)))

    Ekruda
    mówiłam a i owszem, poupychałam tu i ówdzie i coś tam sie jeszcze wykroiło :))) ale obawiam się że już niebawem to „tu i ówdzie” naprawdę się skończy…

    Storyland14
    ponoć bardzo dobra.. nasłuchałam sie samych dobrych rzeczy m.in w Tygodniku Kulturalnym w Tvp Kultura. :)

  4. Ja u Ciebie „Świadectwo skazanych na śmierć” odkryłam, to Ci w zamian polecę „Życie przecięte. Opowieści pokolenia Marca” Joanny Wiszniewicz. Też dawniejsza publikacja Czarnego.

  5. A, Mary, widziałaś w zapowiedziach? – „Żony. W cieniu mistrzów rosyjskiej literatury” Aleksandry Popoff. Już się doczekać nie mogę :)

  6. Ekruda :) ano nie udało ci się ;)))

    Jabłuszko: widziałam.. też bym chętnie przeczytała a Wiszniewicz.. mam na oku, w sensie że czatuję, bo w ogóle jest nie do zdobycia ta ksiązka… Dzięki :)
    ps. ja za to nie mogę się doczekać kwietniowej „1945. Wojna i Pokój” Grzebałkowskiej i „Usypać góry” Szejnert ale ta druga już na początku marca, więc szybciej :)

  7. O, jak też na te książki czekam! :)
    Na Wiszniewicz załapałam się kiedyś w outlecie (wiadomo gdzie), więc może sobie przeglądaj, bo często po kilka razy wrzucają te same tytuły, nawet po dłuższym czasie.
    Skupuję sobie teraz (i jednocześnie siedzę w nim) Sołżenicyna (wydania z Rebisu), bo czytałam tylko całe wieki temu „Archipelag Gułag”, a reszta była mi jednym wielkim wyrzutem sumienia. Ależ to był pisarz, ależ to są książki!!! Notes mi pęcznieje od wypisów z niego, nie ma prawie strony, żebym czegoś ważnego nie znalazła. I tak, wiem, jakie miał poglądy pod koniec życia i kogo popierał, ale to pisarstwo jest po prostu mistrzowskie. Teraz już chyba widzi, jak bardzo się mylił ;)
    Później biorę się za trylogię Richarda Pipesa („Rosja carów”, „Rosja bolszewików”, „Rewolucja rosyjska”), bo dość się już naczatowałam – taniej nie będzie, a czas wreszcie czytać :)

  8. Jabłuszko : patrzę właśnie co jakiś czas do wiadomego outletu ale nic pani Wiszniewicz nie ma, o ile „A jednak czasem miewam sny ” jest dostępna na allegro bez problemu za grosze, to ta o której piszesz niestety nie.. a to i spora cegła prawie 800 stron. Kurcze, chciałabym gdzieś znaleźć.
    Co do Sołżenicyna, to przyznaję, że nic nie czytałam.. nic a nic. Owszem tytuły kojarzę, ale jakoś nigdy nie wpadło mi w ręce. Archipelag Gułag wydawał mi się zawsze nie do przebrnięcia, teraz pewnie bym sie skusiła ale cenowo mnie powala, chociaż wydanie ładne, a stare na allegro niby tańsze ale kurcze nie mam już miejsca na ksiażki. To też mnie lekko dobija.. Hektary nieprzeczytanych wiec muszę trochę odpuścić zakupy, chociaż chętnie przeczytałabym Sołżenicyna. Może coś kiedyś .. jak się dorobię większego lokum ;)
    Tego Pipesa to nie znam. Rosja mnie aż tak nie kręci w sumie, poza „wycieczkami” Hugo-Badera…i to chyba raczej typowo historyczno – polityczne książki, trzeba mieć wolny umysł żeby dobrze się skupić.. nie mam takowego ostatnio , ale Tobie udanej lektury :)

Skomentuj

