stosik marcowy drugi

Początek miesiąca rozpoczęłam stosem nabytków, tak samo zatem zakończę – co oznacza, że w kwietniu stosu być nie powinno ;) się zobaczy. Taka oto piramidka mi się zebrała, część to co z Arosa dzisiaj przylazło, reszta z taniej książki, bądź też w ramach egz. recenzenckich. I oczywiście ze wszystkich ogromnie się cieszę :) 

DSCN0391

Fajne, co?

A co to za oknem się wyprawia?? ojej ojej, chyba jakowyś grad, wiatr i w ogóle zima wraca czy co?? ;)

13 uwag do wpisu “stosik marcowy drugi

  1. Mary, czy ja już pisałem, że uwielbiam Twoje stosy ?
    Kusi mnie bardzo Amerykańska Seria Czarnego, ostatnio widziałem w bibliotece grubaśne Listy Ginnsberga – zaczynam żałować, że nie wypożyczyłem :)
    pozdrawiam !

  2. tommy :) hihi.. ja sama też je uwielbiam! :D Mnie ta amerykańska seria kręci bardzo, ale nie w całości, jakoś do Listów własnie nie moge sie przekonać.. może zbyt dużo się naczytałam, ze to akurat trudna lektura.. kupuję tylko te które mi pasują. Zresztą są dosc drogie :) Pozdrawiam

  3. Mary, a widziałaś w zapowiedziach kwietniowych, że Czarne wypuszcza wywiad-rzekę z Konwickim „Pamiętam , że było gorąco”?
    Na stronie R. natomiast w wyprzedaży kolejny tom wywiadów „Nasze histerie, nasze nadzieje” przeceniony na 25 zł. Kupiłam już jakiś czas temu gdzie indziej i bardzo polecam – jak zresztą każdą rozmowę z Konwickim, nieodmiennie urzeczona jego opowieściami.

    P.S. Uwielbiam biografie (i w ogóle książki różne) Marginesów! Sama czytam teraz tę o autorce „Mary Poppins” – wydanie, jak zwykle, świetne, sama biografia natomiast – dobra, chociaż pisana dziwnym, irytującym językiem (a może to kwestia tłumaczenia?).
    Tak więc ciekawa jestem tej Astrid, bo głosy o niej różne. I na Cywińską oblizuję się ze smakiem. A widziałaś Agory książkę o Dominikanie Mirosława Wlekłego „All inclusive. Raj, w którym seks jest bogiem”? Po „Święcie kozła” LIosy fascynuje mnie ten kraj.
    Stos masz, jak zawsze, świetny, co Ci tu będę pisać :)

  4. Jabłuszko :) tak zapowiedź widziałam.. w ogóle zapowiedzi Czarnego mnie osłabiają jak zwykle bo i Stasiuk nowy się szykuje.. również w formie wywiadu :)
    Co do „Nasze histerie nasze nadzieje” – dzięki za cynk, ale na allegro jest za 9.95 + wysyłka ;)

    A w ogóle to , ostatnio wchodze do Dedalusa a tam „Życie przecięte”, którego szukałam jakiś czas temu a dostałam w outlecie R. Niby wszędzie książka niedostępna a tu nagle leży sobie w Dedku.. :) to tak jako ps.

    A co do Marginesów to faktycznie mają bardzo dobre propozycje. Chętnie przeczytałabym wszystko.. Cywińską ogromnie polecam, jestem w trakcie czytania… cudowna kobieta i cudownie napisana ksiażka – patrząc na cenę to cieszę się ze dostałam ją od Agory.. Tą o Dominikanie widziałam, ale narazie poczekam na jakąś lepszą cenę bo też kusi ;))

  5. Cieszę się, że nie tylko mnie coś takiego wyrosło (i urośnie jeszcze większe za parę dni, gdy dojdą zamówienia). No, co innego robić, gdy na zewnątrz śnieg z deszczem walą po pysku przynajmniej trzy razy dziennie…

Skomentuj

