parę zdjęć z Targów Książki z Warszawy

Kilka fotek z Targów, które udało mi się pstryknąć (w sobotę). Niestety po południu były już tłumy, więc nie wszystko udało się zrobić tak jak trzeba. Ale ważne, że widziałam znów Andrzeja Stasiuka, Mariusza Szczygła i Hannę Krall. Dwóm pierwszym zdjęcia zrobić się nie udało, ale nie o to przecież chodzi. Rabaty dość fajne gdzieniegdzie (25%, 30%) – udało mi się zakupić kilka książek, stwierdzić, że lokalizacja na stadionie jest dużo lepsza niż w hali w Krakowie, bo przynajmniej jest tu przewiew i nie ma duchoty. Tłumy jak wiadomo są zawsze (a przecież Polacy nie czytają) ale i tak lepiej to jakoś wszystko ogarnięte. Skromna galeria poniżej (klikając na zdjęcie – powiększy się): 

a poniżej troszkę przydworcowej Warszawy:

i jeszcze poniżej zaległe stosy :) promocyjne, recenzenckie + jeden targowy (ten z podpisem).

5 uwag do wpisu “parę zdjęć z Targów Książki z Warszawy

  1. Ha, a ja myślałam, że zaszalałam, bo kupiłam pięć książek z okazji targów, na które zresztą nie pojechałam;). Wyrzuty sumienia wywołane tą rozrzutnością staram się uciszyć postanowieniem, że w czerwcu nie kupię sobie nic, tylko nie wiem, czy mi się to uda:).

    Polubienie

  2. Elenoir
    ja z okazji targów kupiłam 5 czy 6 (zdjęcie z podpisem)
    Reszta to zaległe ….. i też już nic nie kupuję.

    Tommy – ano się nazbierało.

    Polubienie

  3. Patrzę na zdjęcia i jakbym swoje widziała :) Z Danielem de Latour i pani Fabicką chwilę porozmawiałam, fotkę Magdalenie Zawadzkiej (a z boku Czejarek, prawda?) robiłam, tak samo Nowickiemu… Gdzieś musiałyśmy w tym samym czasie się tam przewijać :)

    Polubienie

Skomentuj

