[o ksiazkach]

stosik

Książki, które nie zmieściły się na poprzednich fotkach, a dotarły w tak zwanym międzyczasie. Najbardziej cieszę się z tych grubasków czyli „Pod osłoną nocy” Sarah Waters i 2 tom Knausgarda (a tu pierwszy jeszcze nieprzeczytany ;)) Bonda, Link i Lemaitre kuszą również. Zawsze staję przed regałem i zastanawiam się co wziąć… jak już coś wybiorę do czytania to mi żal, że jakaś inna książka stoi i czeka.. i tak w kółko… też tak macie? za dużo tego, ech :) Miłego weekendu.

DSCN0804-001

10 thoughts on “stosik

  1. Właśnie dziś rozmawiałam z Michałem z Taki Tu Taki, że miewam wyrzut sumnia, gdy jakiejś książce każe za długo czekać. A to sie zdarza dość często, niestety, bo nie jestem w stanie wydłużyć doby ;)
    Za Okularnika zabram się od premiery, ale już blisko, blisko… ;)

  2. Ładne zdobycze :). Tak, też tak mam. Aczkolwiek najgorzej, jak się zbiera coraz to nowe książki, a nie czyta tych starych, kupionych w wielkim szale i ekscytacji, że będą takie wspaniałe, a potem stoją na półce po dwa lata albo i dłużej ;). Mam takich trochę i patrzą się na mnie z regału z wielkim wyrzutem ;). Od jakiegoś czasu próbuję uprawiać technikę – jedną kup, przeczytaj i dopiero kup drugą, ale tak się nie da. Po pierwsze, mol książkowy nie oprze się jednej książce, a po drugie niestety najtaniej wychodzi przez internet i w kupie (żeby wysyłka wyszła za grosze). Więc się planuje te duże zakupy, przychodzi stos, z niego przeczyta się dwie lub trzy książki, a reszta czeka na zmiłowanie, bo w między czasie w internetowym koszyku rośnie kolejny stos „must have”. Taka to moja rozpacz ;).

  3. Lolanta – Okularnik będzie miał teraz fajną promocję. Ponoć Bonda będzie jedzić po większych miastach i rozdawac książki z bagażnika samochodu mercedesa „okularnika” właśnie.. gdzieś coś, na maila dostałam :) A doby się nie wydłuży.. i niestety nie jestem nocnym markiem – gdybym była część rzeczy mogłabym zrobić w nocy ale niestety ciemno się robi a ja zasypiam :D

  4. Gia: jeju.. identycznie.. dokładnie tak samo. Podejrzewam, że wielu moli książkowych tak ma. Mam podobnie z filmami i muzyką.. ech. Życia braknie :) a zbieractwo przytłoczy kiedyś ;)

  5. Tak, słyszałam o tej promocji – podoba mi się – Bodna zdobywa czytelników, a kilku szczęśliwców egzemplarze jej książki :)

  6. Kupowanie nowych książek ma te wadę, ze odciąga od czytania starych ;) no i rzucamy sie na te nowości, a potem one stoją, jak zdiagnozowała sytuację Gia Stembeck, a potem za jakiś rok czy dwa (kiedy nasz egzemplarz jest nadal nieprzeczytany) widzimy te książki w wyprzedaży za jakieś grosze…

  7. Joly_fh – zatem jedynym wyjściem byłoby powstrzymać się od zakupów, przeczytac wszystkie te które się kupiło… tyle że tak nie umiem. niestety..

Skomentuj

