dawno nie było stosu… ;)

Desktop8

19 thoughts on “dawno nie było stosu… ;)

  1. Gia Stembeck pisze:

    No jak zwykle poszalałaś ;). „Znikasz” sama będę kupować, mam nadzieję, że będzie tak doskonała jak „Wyjątek”. O „Olbrzymie” Ishiguro słyszę już od kilku miesięcy, jeszcze zanim wyszedł. Czytałaś coś tego autora? Nie wiem, jak się do niego ustawić ;). Kojarzę go tylko z ponurą ekranizacją jednej z jego książek, nie zdzierżyłam do końca, można sobie żyły podciąć ;).

  2. Natalia_Lena pisze:

    Aż nie wiem, czego zazdrościć. Czy dwóch tomów serii amerykańskiej od Czarnego (i wszystkich tytułów od Czarnego), czy Królów przeklętych czy Jolanty.

  3. montgomerry pisze:

    Matko, Wardę czytałam lata temu, ale do dziś ta książka siedzi mi w głowie. Ostatnio jak przyobserwowałam, że sąsiadka puszcza 9-latkę z jej trzyletnią córką same na dwór, to mi się przypomniała znów książka. Dzięki tej ksiązce mam „wyobraźnię”.

  4. tommyknocker pisze:

    Super zakupy :) Ja czaję się na nowego Ishiguro, a „Respect” zamawiam w bibliotece.
    Bolton bardzo dobra, tylko lekturę psuje nieporadne tłumaczenie :(

  5. Mary pisze:

    tommyknocker, poważnie tak kiepsko z tym tłumaczeniem? czytałam gdzieś recenzję, bodajże u JaneDoe i się napaliłam na tą Bolton… A tak w ogóle dzisiaj dorwałam tego nowego Ellroya „Czarna Dalia” i „Wielkie nic”. Właściwie to żaden nowy a wznowienie ale super ma okładki i w ogóle było o 25 % taniej.

  6. Mary pisze:

    montgomeryy – dziekiza info, czytałam kiedyś recenzję u Padmy i też mi ona (recenzja znaczy) zapadła w pamięć.. miałam tą książkę na liście i dorwałam w końcu za jakieś grosze w markecie.. ech.

  7. Mary pisze:

    Natalia Lena – a se możesz zazdrościć wszystkiego co chcesz ;)) Seria Amerykańska jest cudowna…

  8. Mary pisze:

    kultur’alnie to taka zbieranina nabytków jeszcze z wakacji. Nie myśl że tak kupione wszystko od razu.. Bym zbankrutowała.. ;) takie polowania różne na promocje, allegro itp..

  9. Mary pisze:

    Lolanta :) to czekam na Twoje wrażenia.. Królów kupiłam 2 tom, bo pierwszy miałam od jakiegoś czasu ale jeszcze nie pokazywałam, bo to zbiory z kilku mcy :)

  10. Mary pisze:

    Gia – :)
    „Znikasz” juz przeczytałam, dobra jest – jak znajdę więcej czasu to coś o niej napiszę. Nie wiem jaki jest „Wyjątek” bo mimo że leży na półce (gdzieś…hhmmmm) to nie czytałam jeszcze :)
    A Ishiguro lubię.. Czytałam kilka książek.. ekranizacja to pewnie „Okruchy dnia” (uwielbiam!) – czekałam z niecierpliwością na coś nowego od niego :)

  11. Gia Stembeck pisze:

    „Wyjątek” jest wspaniały :). Głębokie, psychologiczne studium zła i natury ludzkiej. To naprawdę najlepsza książka jaką do tej pory przeczytałam. Zaś co do Ishiguro, to sprawdziłam, chodziło mi o film pt. „Nie opuszczaj mnie”. Nie wiem, co w nim jest gorsze. Nuda, czy „ponurowatość”. Choć są ludzie, którym się film podobał. Ja wyłączyłam gdzieś w okolicach połowy ;). Może książka jest lepsza?

  12. Mary pisze:

    Gia – a tej to chyba nie czytałam.. … nie pamiętam, nie utkwiła jakoś. Za to wiem że ogromnie podobał mi się „Niepocieszony” chociaz fabuły tez juz nie pamietam za bardzo.. Czytałam to ze 20 lat temu… ;)

Skomentuj

