stosy na koniec roku

Nowych nabytków nie było u mnie od 1.X tak więc nadrabiam to co do mnie przyleciało, zakupiło się, dostało, wygrzebało… Stosy poniżej (co do książek Hewsona „Dochodzenie” – czekam jeszcze na tom 1).

I to byłoby na tyle w tym roku. W przyszłym podejrzewam, że też coś przybędzie, chociaż wolałabym, żeby niezbyt wiele, bo trza wyczytać zapasy z półek. Jest nawet na fejsie założone takie wydarzenie, do którego się wpisałam :) ciekawe jak mi pójdzie praktyka….;)

Pozdrawiam wszystkich i życzę dobrej końcówki roku, szampańskiego Sylwestra, jeśli się gdzieś bawicie, no i na Nowy Rok więcej czasu na czytanie oczywiście, bo tego zawsze brakuje….

14 thoughts on “stosy na koniec roku

  1. Lolanta pisze:

    No nieee, no Ty to się obłowiłaś. Ja tu się spodziewałam jednego zdjęcia, jednego stosu, a tu kolejny, i kolejny… :D „Białystok” jest świetny! Widzę tu kilka pozycji, które i mi przypadłyby do gustu, jak np. „Dygot”, czy „Ścieżki Północy”.
    Którą teraz czytasz?

  2. Mary pisze:

    Lolanta – czytam aktualnie Beksińskich – Grzebałkowskiej i „jezioro tajemnic” Petera Maya, obydwie kończę a z tych stosów to napoczęłam „Wilki” Wajraka. Mam jeszcze hektary nieprzeczytanych książek z wczesniejszych stosów.. sama nie wiem za co się brać, wszystko kusi.. :) a czasu nie ma,… w przyszłym roku obiecuję mniej kupować.. ;)

  3. tommyknocker pisze:

    Ile wspaniałości !! Mary, gdzie to wszystko mieścisz ??
    Bardzo jestem ciekaw „Podkrzywdzia” i „Perfidii”..
    najlepsze życzenia na Nowy Rok :)

  4. Eireann pisze:

    Ha, a ja właśnie dziś nabyłam „Emmę” i „Perswazje”, również w wydaniu z obwolutą :-). Zazdroszczę „Stryjeńskiej”, bo jeszcze nie mam własnej. Tak, czasu na czytanie zawsze jest za mało… ;-)

  5. Mary pisze:

    Eireann :) uwielbiam te książki z kwiatową obwolutą.. pięknie się razem komponują.
    Stryjeńską nabyłam sobie jako prezent pod choinkę, bo u mnie przyjęło się że książki kupuję sobie sama :)

  6. kultur-alnie pisze:

    Ale STOSY! Wspaniałe! Większości książek nie czytałam. Nie wiedziałam, że jest książka na podstawie serialu Broadchurch (serial znam i polecam:)). Najchętniej przeczytałabym teraz Jeanette Winterson.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

  7. Mary pisze:

    kultur-alnie :) serial widzialam i jestem nim zachwycona a książkę właśnie nabyłam po emisji :) Również wszystkiego dobrego dla Ciebie :)

  8. joly_fh pisze:

    O mój Boże, o mój Boże. Ja takie stosy tylko z biblioteki znoszę ;)

  9. Monika Półbratek pisze:

    Chyba tego wydarzenia poszukam… :D

    Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku
    (więcej życzeń u nas w blogu, więc się nie rozpisuję)!
    Monika

Skomentuj

