krótkie podsumowanie roku

Wszyscy robią, więc ja tak króciutko…. książek przeczytanych 30. Mało w porównaniu z zeszłymi latami, ale ja nie czytałam/m nigdy na wyścigi. Bawią mnie lekko te ilościowe podsumowania, stron przeczytanych już na pewno liczyć nie będę, na wydarzenia „przeczytam w nowym roku 52 książki” zapisywać się nie mam zamiaru również.

Kupionych książek za to multum, więc czytania na kolejne długie lata mam aż nadto. A czas? … z czasem to jest tak, że faktycznie go brakuje, ale ponieważ mój rok ostatni obfitował w wiele pozytywnych, osobistych szczęść, to i z tego powodu czytałam mniej. Nie żałuję jednak, bo po co nadmiernie zatapiać się w czyichś historiach, kiedy tworzy się moja własna? :) na książki pora odpowiednia zawsze się znajdzie, czego i wam życzę.

Happy-New-Year-Wallpapers-2016-3-650x347

Do siego roku! Czytajmy dla przyjemności! Samych zatem przyjemnych chwil… u mnie na dniach recenzji kilka więc..  uwaga, wracam do obiegu ! :)))

4 thoughts on “krótkie podsumowanie roku

  1. Gia Stembeck pisze:

    Wszystkiego najlepszego, droga Mary :)) Cieszę się, że prywatnie Ci się powodzi i że rok 2015 przyniósł Ci dużo szczęścia :). Mam nadzieję, że 2016 będzie jeszcze lepszy :). Skomentowałam też poprzedni post, ale komentarz się nie opublikował :(. Pisałam, że piękne zakupy i z tych stosów sama bym chciała przeczytać „Wilki”, „Księgę dziwnych nowych rzeczy” i coś jeszcze miałaś. Zabawnie się złożyło, bo potem zajrzałam do księgarni i akurat mieli „Księgę…” na -50%, aż nie mogłam uwierzyć :D.
    Podoba mi się ten nowy wystrój :).

  2. Mary pisze:

    Gia, dzięki za ciepłe słowa. Równiez życzę Ci cudownego nowego roku.. :) Zakupy mnie lekko przerosły, przyznaję , bo jednak miejsca już mam w domu niewiele.. marzy mi się regał wielki na całą ścianę.. może kiedyś. Fajnie że kupiłaś Fabera, czytałam dużo dobrego o tej książce, ciekawa jestem lektury. A „Wilki” właśnie kończę.. niebawem napiszę o niej :)

Skomentuj

