troszkę nowego

DSCN3027

Pierwszy stosik w nowym roku. Dojechała do mnie 1 część „Dochodzenia” Hewsona, doszedł wywiad z P. Fronczewskim (cenię go jako aktora i człowieka, a wydaje się być ciepły i skromny …no i ten głos). Zachwalana wszędzie „Inna dusza” Orbitowskiego i „Ekspozycja” Mroza (już zaczęłam, skusiły mnie Tatry w tle, a poza tym chciałam przeczytać wreszcie jakiś polski kryminał, pisany męską ręką). W Empiku z wyprzedaży z rabatem 50% trafiły mi się „Cztery drogi” Kinnunena (w tle Finlandia, a i recenzje zbiera dobre) i „Mary Rose postanawia żyć” Ann-Marie MacDonald (również zachwalana).

Oczywiście zamówiłam sobie już „Ekspozycję” Mroza (w ciemno, bo znów Tatry i znów mroczny kryminał) i trzeci tom „Królów przeklętych” Druona. Będzie co czytać…

A aktualnie pochłaniam „Paryż” Rutherfurda. Recenzja niebawem, bo to niezwykła powieść, ale „grubaśna” mocno :)

9 thoughts on “troszkę nowego

  1. Gia Stembeck pisze:

    Zawsze jak patrzę na Twoje stosy, czuję się usprawiedliwiona z moich zakupów :D. Ja zaczęłam „Księgę dziwnych nowych rzeczy”. Jest ok, na razie szału nie ma, acz czuć, że autor ma potencjał. To dopiero sam początek, więc powinno się rozkręcić. Na kryminały Mroza sama mam ochotę, wszędzie widzę te pochwały na ich temat.

  2. Mary pisze:

    Gia :) hehe, no właśnie, a mnie kto ma usprawiedliwic ?? :)
    miłej lektury :) a chcesz tego Wajraka ? pisalam ci w komencie pod spodem coś , przy „wilkach” :)

  3. the_book pisze:

    „Inną duszą” będziesz zachwycona. I jestem bardzo ciekawa twojej opinii na temat Ann-Marie MacDonald, bo czytałam poprzedniej jej książki i bardzo, ale to bardzo mi się podobały :)

  4. Mary pisze:

    tommy knocker :) uuch ja nie wiem co to ferie :D w każdym razie serial „Killing” oglądałam namietnie, wiec pewnie ksiazki również mi się spodobają.

    The_book :) tak właśnie też myślę, bo podczytałam kawałem w autobusie i faktycznie dobra proza. A pani MacDonald to ja znam tylko „Co widziały wrony” – podobało mi się bardzo :)

  5. Kasia pisze:

    „Dochodzenie” to świetny kryminał, a „Inna dusza” niesamowita – niedawno o niej pisałam na blogu <3

Skomentuj

