mały stosik na koniec miesiąca

Kilka nowości uzbierało mi się na koniec stycznia. oto one:

DSCN3029

Oczywiście, wszystkie są bardzo smakowite i ustawiły się w kolejce do czytania :) Jak narazie delektuję się prozą Crummey’a „Dostatek”. Niebawem pojawią się moje wrażenia z lektury, bo to naprawdę bardzo niezwykła historia…

Zima niestety nas opuszcza, pogoda nie sprzyja dobremu samopoczuciu, bo przyznaję, że wolałabym, żeby było biało i mroźno, a nie ciapowato i sennie i buro i smętnie, ale cóż :) Jak się nie ma co się lubi, to się czyta co się ma ;) Pozdrowienia dla Was!

8 thoughts on “mały stosik na koniec miesiąca

  1. joly_fh pisze:

    Też bym chciała żeby było biało (ale już mroźno to niekoniecznie), ale jak się nie ma co się lubi…

  2. Mary pisze:

    joly_fh właśnie usłyszałam że od lutego powrót zimy. Na ile to będzie prawda sie przekonamy.. :) pozdrawiam

  3. Mary pisze:

    tommy – to nie jestem jednak sama :) Ciekawa jestem co ten Mitchell spłodził fajnego.. :)

Skomentuj

