listopadowe perełki

Kilka perełek zapowiadanych na listopad na które oczywiście już zaczynam składać pieniążki, no chyba, że ktoś chce mi zrobić może jakiś prezent?? ;) Oczywiście to są książki, które dla mnie są perełkami do zaczytania – dla innych mogą wcale takimi nie być.

Po prawej stronie bloga, pojawiła się taka widgetowa zabawka „w kolejce do czytania” zatem teraz już wiadomo będzie jakie recenzje niebawem się pojawią. Na pierwszy ogień pójdzie „Złota godzina” Sary Donati, a potem „Istota zła” Luca d’Andrei. Obydwie powieści bardzo dobre, tak więc chwilka na dokończenie lektury i niebawem kilka słów o tych dwóch powieściach.
Macie jakieś plany zakupowe na listopad?

2 thoughts on “listopadowe perełki

  1. tommyknocker pisze:

    Planuję kupić „Londyn”, „Amerykańskich bogów” Gaimana oraz „Sekrety Twin Peaks”. W międzyczasie na pewno pojawią się inne nieplanowane zakupy książkowe :)

  2. Mary pisze:

    tommy :) Gaimana mam ale jeszcze oczywiście nie czytałam.. Nad Twin Peaks się zastanawiałam, ale chyba najpierw wolałabym odświeżyć sobie serial :) Pozdrawiam życząc udanych zakupów :)

Skomentuj

