ktoś chętny?

Przez te moje hurtowe zakupy nie zauważyłam, że posiadam 2 egzemplarze książki Kate Atkinson „Przysługa”. Stan bardzo dobry. Jeszcze nie czytana.

dscn6626Chciałabym ją wymienić na inną tej autorki. Może ktoś chciałby uczciwie pozbyć się swojego egzemplarza w zamian za mój? Najbardziej zależałoby mi na tytule „Jej wszystkie życia” lub „Zagadki przeszłości”. Ktoś chętny? Szczegóły wymiany – po prostu wysyłka listem poleconym.

update: szkoda, że nie ma chętnych. wystawiłam na allegro.

Skomentuj

