[o ksiazkach]

kilka zapowiedzi

Dzisiaj krótko. Oto kilka ciekawych zapowiedzi, jakie chciałabym sobie nabyć, a które udało mi się wyłowić w informacjach internetowych.

Poza tym nic więcej mi się w oczy nie rzuciło… Mam wrażenie, że wydaje się teraz tego wszystkiego tyle i tak podobnego w treści, a nawet w wyglądzie okładek, że czas najwyższy zacząć wreszcie wyczytywać książki z własnych półek i sięgać po starsze tytuły. Oczywiście jakiś tam kolejny stosik mi przybył, niemniej jednak trzeba skupić się bardziej na tym co już mam, chociaż ostatnio bardziej skupiam się na oglądaniu seriali w necie, niż na czytaniu.

2 thoughts on “kilka zapowiedzi

  1. Mam takie same spostrzeżenia i też zaczynam czytać to, co haniebnie zalega na regale czasami od lat. Generalnie w tym roku wyczekuję chyba tylko trzech, albo czterech książek, w tym własnie czekam na „Słoneczne miasto” i paski z Muminkami.

    Pozdrawiam.

  2. bzdurzenia :) no właśnie… na tą chwile nic wiecej mi sie w oczy nie rzuca, moze z czasem… Teraz trzeba się skupić na wyczytywaniu ksiazek które zalegają. Co roku to powtarzam i co roku mi nie wychodzi, wiec moze tym razem :) Pozdrawiam

Skomentuj

