majowe zapowiedzi

tak sobie przeglądałam zapowiedzi majowe i oto poniżej kilka książek, które mnie interesują. Stanowczo jest tego za dużo ;)

(jest tu opcja pokazu slajdów, a zatem voila:)

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

4 uwagi do wpisu “majowe zapowiedzi

  1. Chyba najbardziej czekam na „Ekspedycję”, ale i Tubylewicz pewnie przeczytam, bo niczego o Szwecji przecież nie odpuszczam. To moja słabość, z którą nie walczę ;) Może w non-fiction autorka bardziej mi się spodoba niż w fiction. W końcu „Szwecja czyta” była baaardzo ciekawa, a „Ostatnia powieść Marcela” i „Rówieśniczki” nie przypadły mi do gustu.

    Polubienie

  2. ekruda: no ja chyba też :) wcześniejszych książek nie znam, ale skoro nie przypadły Ci do gustu to w sumie zasugeruję się i nie bede szukac :O))

    Polubienie

Skomentuj

